پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مشگدار

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مبلغان واجد شرایط می توانند برای ارتقای رتبه تبلیغی خود در سال جاری ثبت‌نام نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام هادی مشگدار، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در راستای مهندسی تبلیغات دینی و بکارگیری مبلّغان توانمند، اقدام به اجرای طرح ارتقای رتبه های تبلیغی کرده است.
وی افزود: در این طرح تمامی مبلّغان می توانند با احراز شرایط ارتقاء رتبه، با شرکت در دوره های آموزشی و در قبولی در آزمون رتبه تبلیغی خود را ارتقاء دهند.
رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: شرایط لازم برای احراز رتبه ۲ تبلیغی برای برادران اتمام پایه ۸ حوزه و برای خواهران اشتغال به تحصیل در سطح ۳ و گذراندن ۲۵ واحد و یا داشتن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با تبلیغ به همراه حداقل ۴۰ روز سابقه تبلیغی مورد نیاز است.
وی افزود: شرایط لازم برای احراز رتبه۳ تبلیغی برای برادران اتمام پایه ۱۰ حوزه و برای خواهران سطح۳ حوزوی یا دکترای مرتبط با تبلیغ به همراه حداقل ۴۰ روز سابقه تبلیغی است.
مشگدار عنوان کرد: بکارگیری بهینه مبلّغان، اولویت در اعزام با توجه به رتبه تبلیغی بالاتر، برخورداری از امتیاز رتبه تبلیغی در پرداخت هدیه تبلیغی اعزام ها از اهداف این طرح است.
وی، درباره امتیازات شرکت در این فراخوان گفت: مبلغان خواهر و برادر در صورت کسب امتیاز لازم در آزمون‌های مورد نظر علاوه بر ارتقای رتبه تبلیغی از اولویت در اعزام‌های تخصصی، کسب گواهی دانشنامه رتبه تبلیغی برای فعالیت در نهادهای فرهنگی و امکان دریافت مجوز گروه تبلیغی بهره‌مند خواهند شد.
رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مبلغان علاقه مند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا ۳۱ تیر ماه سال جاری به سامانه سمتا به نشانیwww.Samta.ir و برای استفاده از بسته آموزشی ارتقای هر رتبه به کانال صفیر در پیام رسان ایتا به نشانی ۱۴eitaa.com/safire مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha