جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
11

حوزه/ طی مراسمی، حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی به عنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، طی مراسمی، حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی به عنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، منصوب شد.

همزمان با ایام میلاد با سعادت امام رئوف، حضرت رضا علیه‌السلام، آئین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و سرپرست جدید معاونت فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی و جمعی از مدیران حوزه نمایندگی، در سالن اجتماعات شهیدان نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ربانی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به بیان جایگاه مهم اهل‌بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) در تحقق سبک زندگی دینی پرداخت و گفت: یکی از مهم‌ترین برکات ائمه اطهار (ع)، تبیین دُرست معارف و آموزه‌هایی است که انسانیت را نجات می‌دهد، جا دارد به کلام نورانی آنان دل بدهیم تا به سبک زندگی شایسته‌ دست یابیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش کارکنان و مدیران وزارت جهاد کشاورزی گفت: قدردانی از زحمات خادمان جهاد کشاورزی، یکی از وظایف ماست؛ زیرا در مقابل فعالیت‌های بزرگوارانی که عمر خود را در عرصه‌ی جهاد و خدمت صرف کرده‌اند، نباید با بی‌توجهی عبور کرد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ضمن تشکر از زحمات حجت‌الاسلام شاهمرادیان، ابراز امیدواری کرد که در مسئولیت جدیدی که دارند، همچون گذشته، خوش بدرخشند و برگ زرّین دیگری در کارنامه‌ی جهادی خود رقم بزنند.

وی در رابطه با سرپرست جدید معاونت فرهنگی و آموزشی اظهار داشت: از جناب آقای خوئینی تشکر می‌کنم که این مسئولیت را پذیرفتند، ایشان الحمدلله از جهات فضل و دانش موفق و از جهات کارهای اجرایی در حوزه فرهنگی، با انگیزه وارد میدان شدند.

وی افزود: آقای خوئینی در سال‌های گذشته در شرایط کرونایی کشور، با توانایی‌هایی که در بخش فرهنگی داشتند، توانستند کار خود را با جدیّت دنبال کنند و به شکل‌های گوناگون در مقابله با بیماری فراگیر کرونا تأثیرگذار باشند.

سرپرست جدید معاونت فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی معرفی شد

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم عده‌ای جوان و نوجوان را در عرصه‌های مختلف و در مناسبت‌ها و مراسم‌های مختلف بسیج کنیم، گفت: اینکه جناب آقای خوئینی عده‌ای از نوجوانان را با شور و هیجانی وصف‌ناپذیر، وارد میدان کنند و در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و علمی فعالیت‌های درخشانی انجام دهند، کار کمی نیست.

همچنین در این مراسم، حجج اسلام شاهمرادیان و خوئینی به بیان اهداف و فعالیت‌های خود پرداختند.

گفتنی است حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی از طلاب موفق جهادی بوده و تا کنون در مسئولیت‌های: کمیته تشکل‌های دانشجویی و حوزوی قرارگاه ۱۹ دی و گروه تبلیغی - جهادی رشد، در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی در سطح شهر قم، فعالیت‌های چشمگیر و اثرگذاری را داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha