شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رسول فلاحتی - گیلان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به وضع حجاب و خون دل خوردن مردم انقلابی و خانواده های شهدا با دیدن این وضعیت، گفت: ما باید پاسخگوی خون شهدا باشیم. عفاف و حجاب نماد اصلی شهر رشت است، حجاب مخصوص بانوان نیست و مردان هم باید رعایت کنند و این نماد باید در سراسر شهر مشاهده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان که در مصلای رشت برگزار شد، با گلایه از عدم خروجی مناسب این جلسات، اظهار داشت: مصوباتی که در این جلسات تصویب می‌شود، آن گونه که باید اجرایی نمی‌شود.

وی با اشاره به ضعف عمل در حوزه امر به معروف، گفت: اگر امر به معروف در جامعه نباشد، بندگی از بین می‌رود. عملکرد ضعیف در این حوزه باعث غالب شدن اشرار به صورت سازمان یافته در اجتماعات خیابانی هستیم. نباید دشمن را دست کم گرفت، دشمن چندین هزار سایت و چندین اپلیکیشن پیام رسان جهت ترویج بی بند و باری در جامعه در دست دارد که شبانه روزی در فعالیت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا مسئولین در غفلت و سردرگمی بمانند، اظهار کرد: عدم سرمایه گذاری و توجه به فرهنگ اصیل اسلامی، ریشه در غفلت و بحرانی دارد که حدوداً سه دهه است درگیر آن هستیم، و اگر در جایی هم شاهد پیشرفت بودیم، به صورت خودجوش و مردمی بود و مسئولان کاری انجام ندادند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وضع حجاب و خون دل خوردن مردم انقلابی و خانواده های شهدا با دیدن این وضعیت، گفت: ما باید پاسخگوی خون شهدا باشیم. عفاف و حجاب نماد اصلی شهر رشت است، حجاب مخصوص بانوان نیست و مردان هم باید رعایت کنند و این نماد باید در سراسر شهر مشاهده شود.

امام جمعه رشت، پرورش انسان خوب، مؤمن و دیندار در بستر مناسب شکل می‌گیرد، اظهار داشت: امروز جهاد تبیین ضرورت جامعه است، و ابتدا از ادارات، سازمان‌ها، تشکل‌ها و دانشگاه‌ها باید شروع کرد تا بتوانیم عفاف و حجاب را در سطح جامعه ترویج دهیم.

وی با اشاره به آبیاری شدن نظام اسلامی با خون شهدا گفت: کارمندان با پوشش مناسب در محل کارشان حاضر شوند، و اگر مدیری نمی‌تواند جلوی بدحجابی کارمندان خود را بگیرد ناشی از عدم شایستگی است است و باید بر حجاب کارمندان خود نظارت داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی تصریح کرد: باید با بسیج همگانی جلوی توطئه‌های دشمن در ترویج بی‌حجابی و بدحجابی در استان را بگیریم. دشمن از راه شبیخون فرهنگی در حال نفوذ است و باید جلوی آن را گرفت.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه مردم همواره پای نظام ایستاده‌اند و باید در مقابل بی خردی‌ها و دشمنان داخلی ایستاد، گفت: دشمنان داخلی با تشویق رسانه‌های معاند درصدد ترویج بدحجابی به روش‌های مختلف هستند که باید در برابر آنان ایستادگی کرد. عدم فرزندآوری یکی از توطئه‌های دشمن است که با ترویج دلیل‌های نابخردانه در برابر سکوت ما، امروز به فاجعه‌ای برای کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha