شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
همایش ملی ایمان و چالش های عصر جدید

حوزه/ «همایش ملی ایمان و چالش های عصر جدید» به همت دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مسلم محمدی، در ابتدای «همایش ملی ایمان و چالش های عصر جدید»، به محوریت انجمن کلام اسلامی حوزه و دانشکده الهیات دانشگاه فارابی تهران در برگزاری آن اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۴۰ پیش نشست علمی و تخصصی با حضور اساتید و صاحب نظران حوزوی و دانشگاهی برگزار شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه فارابی تهران، در ادامه به گستره مقالات ارائه شده به این همایش اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تلاش نموده ایم تا در عنوان یابی همایش بر جنبه های علمی مسئله ایمان و الحاد به عنوان چالشهای جدی جامعه امروز بشریت را بررسی نموده، ۸ عنوان تخصصی برای این همایش انتخاب گردید.

وی با بیان این که در روز پایانی این همایش گفتگوهای تخصصی برای نحوه اداره و مدیریت برگزاری همایش صورت گرفته است، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم با ارائه کار متفاوت غیر مرسول مجموعه مباحث مقالات ارائه شده را در دو پنل تخصصی؛ «عقلانیت و عمل» و «سیاسی اجتماعی» ارائه نماییم.

وی گزارشی از فرایندهای برگزاری پنل های تخصصی همایش ملی ایمان و چالش های عصر جدید ارائه کرد و یادآور شد: کتابی به منظور ارائه چکیده مقالات ارائه شده به همایش ملی ایمان و چالش های عصر جدید تدوین و چاپ شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha