جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل گفت: به منظور اطلاع رسانی گسترده پذیرش حوزه های خواهران، فعالیت های گسترده ای از سوی سفیران رضوان این مدرسه انجام شد.

خانم کبری مهربان، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) آمل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه درباره فعالیت های این مدرسه در امر پذیرش، گفت: برای آغاز تبلیغ پذیرش حوزه های علمیه خواهران و به میدان آمدن تمامی طلاب، پویش "هر طلبه؛ یک مبلغ" برگزار شد و از تمامی طلاب و دانش آموختگان دعوت شد تا با دعوت از بانوان علاقه مند برای تحصیل در حوزه، در این پویش شرکت کنند.

وی ادامه داد: نصب بنر در مکان های مختلف شهر، توزیع برگه های تبلیغی در برنامه های عمومی و اجتماعات، برگزاری جلسات با مسئولین و نهادها، حضور در مساجد، مدارس و اماکن مختلف در شهر و روستا توسط نمایندگان سفیر رضوان، از دیگر فعالیت ها بود.

مهربان اظهار کرد: به منظور معرفی مدرسه، محتواهای رسانه ای مانند کلیپ و عکس نوشت تولید و در کانال ها و گروه های مختلف اجتماعی منتشر و پیام متنی این تبلیغات نیز در سطح شهر از طرق سامانه پیام کوتاه، برای همشهریان ارسال شد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) آمل اضافه کرد: یکی از بهترین روش های تبلیغ پذیرش حوزه، گفتگوی چهره به چهره با مخاطب و بهره گیری از مبلغین طرح امین که ارتباط مستقیم با دانش آموزان دارند، است.

وی افزود: جشن ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) در مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) آمل برگزار و از متقاضیان ورود به حوزه، دعوت به عمل آمد تا علاوه بر آشنایی با کارکنان و فضای مدرسه، انگیزه آغاز تحصیل برای آنها فراهم شود.

مدیر مدرسه علمیه آمل بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده، تعامل با برخی نهادها مانند آموزش و پرورش و بعضی افراد جهت اعلام عمومی پذیرش حوزه های علمیه خواهران مانند مبلغین در ایام ماه مبارک رمضان به منظور اعلام در مساجد و نمازهای جماعت، منبرهای تبلیغی، اعلام از طریق تریبون نماز جمعه و تبلیغ حضوری اساتید مدرسه در جلسات مختلف سخنرانی و ... بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha