پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ اختتامیه هشتمین جشنواره هنر آسمانی

حوزه / دبیر هنرهای نمایشی جشنواره هنرهای آسمانی گفت: حمایت از تولید آثار فاخر با الگوی متناسب با مضامین قرآنی دارای خیرات و برکات فرهنگی زیادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه محمد صالحی زاده دبیر کمیته هنرهای نمایشی به ارائه گزارش عملکرد از جشنواره پرداخت.
صالحی زاده، بیانیه هیئت داوران هنر نمایشی را قرائت کرد، در این بیانیه اینگونه آمده است: هنر علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای به نمایش گذاردن ارزشهای معنوی می‌تواند بستری مناسب برای رشد اندیشه های اسلامی خلاق و متعهد در جامعه باشد، شهر مقدس قم به عنوان پایتخت حوزوی جهان اسلام و میزبانی جشنواره ملی هنرهای آسمانی در دهه های اخیر توانسته به درستی جایگاهی ویژه در سطح ملی پیدا کند جشنواره هنرهای آسمانی با گردآوری طلاب هنرمند در حوزه هنر دینی با رویکرد ارزشمند تبلیغ آموزه های اسلامی تبدیل به یک رویداد جدی در عرصه هنر شود که این شایسته حمایت بیشتر مسئولین حوزوی است ، شاهد این ادعا ۷۳۴ اثر ارائه شده نمایشی به جشنواره می باشد.
دبیر هنرهای نمایشی جشنواره هنرآسمانی در ادامه افزود: هیئت داوران کمیته هنرهای نمایشی در این دوره متشکل از ۵ نفر از بزرگان و چهره های فرهنگی در این عرصه بوده است.
صالحی زاده مهم‌ترین نکات داوری را شکل گیری فضای فاخر هنری دانست و عنوان کرد: از مهم ترین نکات داوری هشتمین جشنواره هنرهای آسمانی شکل گرفتن فضای فاخر هنری درمیان آثار هنری طلاب و تنوع موضوع آثار در زمینه های مختلف دینی ،فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی بوده است.
وی در پایان ضمن تشکر از مدیر حوزه های علمیه و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه، تصریح کرد: یقینا حمایت از تولید آثار فاخر با الگوی متناسب با مضامین قرآنی دارای خیرات و برکات فرهنگی زیادی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha