دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام حیدرزاده

حوزه/ حجت‌الاسلام حیدرزاده گفت: طلاب و روحانیون (برادران و خواهران) هرمزگانی تا ۳۱ اردیبهشت ماه فرصت دارند، آثار خود را برای شرکت در دهمین جشنواره هنر آسمانی ارسال نمایند.

حجت‌الاسلام مسلم حیدرزاده معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان اظهار کرد: طلاب و روحانیون(برادران و خواهران) هرمزگان آثار خود را جهت شرکت در دهمین جشنواره هنر آسمانی حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه هرمزگان ارسال نمایند.

وی افزود: دهمین جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب و فضلای حوزه های علمیه (برادران و خواهران) در قالب های‌ «هنرهای نمایشی»، «هنرهای تجسّمی» و «هنرهای آوایی» اختصاص یافته است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: موضوعات دهمین جشنواره در بخش آزاد (اولویت‌دار)، تبلیغ «کنشگری حوزه‌های علمیه»، هویت طلبگی «جذب و پذیرش حوزه»، امید آفرینی، حکومت اسلامی و ولایت فقیه، خانواده و سبک زندگی، جهاد تبیین، تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی، زیست مجازی، حجاب و عفاف، مقاومت و جهاد اسلامی، فرهنگ و تمدن اسلامی، و در بخش ویژه به تبلیغ نوین و هوش مصنوعی است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی هرمزگان در معاونت تبلیغ و امور فرهنگی است، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون (خواهر و برادر) در شهرستان ها آثار خود را برای شرکت در جشنواره هنرهای آسمانی حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت ماه به معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه هرمزگان ارسال نمایند.

۳۱۳/۶۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha