دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه نهایی هیأت اُمنای دهمین جشنواره هنر آسمانی

حوزه/ نشست نهایی هیئت اُمنای جشنواره دهم هنر آسمانی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و با حضور نمایندگان نهادها و مراکز حوزوی و دبیران گروه‌های هنری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست نهایی هیئت اُمنای جشنواره دهم هنر آسمانی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و با حضور نمایندگان نهادها و مراکز حوزوی و دبیران گروه‎های هنری برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در این نشست ضمن تقدیر از مشارکت نهادها و مراکز حوزوی، برگزاری دهمین دوره جشنواره هنر آسمانی را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نسبت به امر تبلیغ در حوزه‌های علمیه، مهم و راهبردی توصیف کرد و از همه اعضاء هیأت اُمنا درخواست نمود سعی و تلاش خود را در هرچه بهتر برگزار شدن این دوره به‌کار گیرند.

بنابراین گزارش: موضوعات مهم فرهنگی سیاسی و اجتماعی از جمله (تبلیغ نوین و هوش مصنوعی، مقاومت جهانی، جریان‌های بین‌الملل و تبلیغ تهاجمی در اولویت برنامه‌های این دوره از جشنواره هنر آسمانی قرار گرفت.

دهمین جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه سراسر کشور (برادران و خواهران) در قالب هنرهای تجسّمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق، ثلث و نسخ)، عکاسی، نگارگری، کاریکاتور، معماری، هنرهای حجمی و مفهومی و) هنرهای نمایشی (تهیه‌‏کنندگی، کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه، نمایشنامه و بازی‏نامه) در قالب‏های: مستند، فیلم کوتاه، بلند و داستانی، انیمیشن و نماهنگ و کلیپ) و هنرهای آوایی (تواشیح، سرود، صوت و لحن (قرائت) قرآن، مرثیه، نغمه و سخنرانی) از اواسط پاییز سال ۱۴۰۲ آغاز به کار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha