پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مهدی نجم - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نجم گفت: میزان محبت ما به اهل بیت(ع) به میزان تبعیت است و هرکس که تبعیت بیشتری داشت محبت بیشتری را نسبت به اهل بیت(ع) خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، در مراسم بزرگداشت شهید اقتدار دفاعی شهید محمد عبدوس و جمعی از عزیزان تازه درگذشته کارکنان در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد فرماندهی انتظامی این استان اظهار داشت: در این فرصت کوتاه دنیا که می توانیم بهترین کارها را انجام دهیم باید طوری عمل کنیم و گام برداریم که عاقبت ما ختم به شهادت شود، خدمت در مجموعه نیروی انتظامی به واقع شغل مقدسی است و امید به شهادت نیز در انتهای کار می رود که باید در راستای خدمت به مردم در این لباس مقدس قدردان این فرصت بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با اشاره به روایت شریف «مَنْ مَاتَ عَلَی حُبِّ آلِ مُحَمَّدٍ مَاتَ شَهِیداً» تصریح کرد: هرکس با محبت خاندان پیامبراکرم(ص) باشد و بمیرد شهید به شمار می رود؛ میزان محبت ما به اهل بیت(ع) به میزان تبعیت است و هرکس که تبعیت بیشتری داشت محبت بیشتری را نسبت به اهل بیت(ع) خواهد داشت.

وی افزود: امیرالمؤمنین امام علی (ع) فرمودند که «شما اگر هم کشته نشوید، می میرید. سوگند به آن که جان علی در دست اوست، فرود آمدن هزار ضربت شمشیر بر سر آسانتر است از مردن در بستر»؛ به قول معروف اینکه آن را که صبح شهادت نیست، شام مرگ است.

حجت الاسلام و المسلمین نجم با اشاره به آخرین مهلت فصل پذیرش طلاب در حوزه های علمیه خواهران و برادران در پایان خردادماه خاطرنشان کرد: باید فرزندان و خواهران و برادران خود را به حضور و تحصیل در حوزه های علمیه تشویق کنیم، هیچ چیزی بهتر از این نیست، تحصیل در حوزه های علمیه و تبلیغ دین در جامعه شغل انبیاء بوده و هدایت مردم رسالت شریفی است.

میزان محبت ما به اهل بیت(ع) به میزان تبعیت از آنان است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha