پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فراخوان ثبت نام کنشگران جامعه الزهرا

حوزه/ فراخوان ثبت نام سومین گروه کنشگران درون‌مرزی و برون‌مرزی طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

خانم ندا حکمت نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری دوره اول و دوم کنشگری و درخواست طلاب جهت شرکت در فعالیت‌های کنشگری فضای مجازی، عنوان کرد: سومین گروه کنشگران درون مرزی و برون مرزی طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد: گروه اول کنشگران با شرح وظایف تعریف شده در شبکه‌های اجتماعی در حال فعالیت هستند.

حکمت نیا با بیان اینکه ثبت نام جهت عضویت در این گروه از ۲۸ خرداد آغاز می‌شود، گفت: طلاب، اساتید، مبلغان و دانش‌آموختگان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir بخش دوره‌ها / (سومین گروه کننشگران درون مرزی و برون مرزی طلاب جامعة الزهرا سلام الله علیها ) برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به شرایط عضویت در این گروه، عنوان کرد: طلاب سطح سه و چهار، طلاب سطح دو به شراط گذراندن حداقل ۹۰ واحد درسی و دانش آموختگان همه سطوح تحصیلی مجاز به ثبت نام در این گروه هستند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها همچنین به مزایای عضویت در گروه کنشگران فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برخورداری از آموزش‌های تخصصی کنشگری، عضویت پیوسته در گروه کنشگران و عضویت در هیئت علمی کنشگران فضای مجازی از جمله مزایای شرکت در این گروه است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۰۹۳ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha