دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زرینه

حوزه / مدیر مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان استان همدان با اشاره به برگزاری کارگاه مهارت افزایی مبلغان فعال در حوزه کودک و نوجوان، گفت: بنابر تصمیم مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوانان استان، مقرر شد تا این دوره در تمامی شهرستان‌های استان با هدف ارتقا سطح کیفی فعالیت‌های طلاب برگزار شود.

مهدی زرینه مدیر مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری کارگاه مهارت افزایی مبلغان فعال در حوزه کودک و نوجوان، اظهار داشت: بنابر تصمیم مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوانان استان، مقرر شد تا این دوره در تمامی شهرستان‌های استان با هدف ارتقا سطح کیفی فعالیت‌های طلاب برگزار شود.

وی افزود: دوره‌های مقدماتی، تکمیلی و کارورزی برای طلاب خواهر و برادر علاقمند به فعالیت در حوزه کودک و نوجوان در سراسر استان همدان، امسال برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان همدان با بیان اینکه استاد این دوره حجت الاسلام اخوان می‌باشد، گفت: استاد اخوان که خود از فعالان این عرصه و در صدا و سیما نیز در برنامه‌های مختلف حضور داشته و دارد، به بیان مطالبی در رابطه با جذاب سازی برنامه‌های کودک و نوجوان خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه سرفصل‌های این دوره هم برای مجریان مناسب است و هم برای کسانی که با کودکان کلاس دارند، مطرح کرد: زمان و مکان برگزاری دوره، روز دوشنبه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات خواهد بود.

زرینه تصریح کرد: علاقمندان جهت حضور در چنین برنامه‌هایی در سراسر استان و آشنایی با مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان می‌توانند در کانال‌های اطلاع رسانی این مرکز در پیام رسان‌های مختلف از جمله ایتا به آدرس https://eitaa.com/mttarbiyat عضو و یا با شماره ۰۹۱۰۱۳۹۷۵۴۹ در ارتباط باشند.

وی خاطر نشان کرد: حضور در این دوره برای طلاب هزینه ندارد و تنها در صورت نیاز و درخواست شرکت کنندگان، مبلغ اندکی برای صدور مدرک از افراد حاضر دریافت خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha