جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هیئت امناء بنیاد هدایت

حوزه/ مدیرعامل بنیاد هدایت، ضمن اشاره به مشارکت فعال اعضای هیأت امنای بنیاد هدایت در زمینه ارتقای گفتمان امامت ـ امت و کارکردهای مسجد، از برگزاری سومین جلسه هیأت امنای این بنیاد با موضوع محوری «بررسی سند ملی مسجد» خبر داد.

حوزه/ حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، از برگزاری سومین جلسه هیأت امنای بنیاد هدایت خبر داد و اظهار داشت: این نشست یک روزه با حضور اعضای هیأت‌ امنا روز دوشنبه در قم برگزار خواهد شد و موضوعات این جلسه بررسی سند ملی مسجد، گزارشات مالی بنیاد و وضعیت معیشت طلاب خواهد بود.

هیأت امنای بنیاد هدایت، جلسه‌ای تشریفاتی نیست

وی ضمن اشاره به سایر برنامه‌های این نشست، گفت: در حاشیه این نشست، دیدگاه اعضا در موضوعات مبنایی و گفتمانی پیرامون مسأله امامت، مانند آئین حکمرانی اسلام و امامت محله، ثبت و ضبط خواهد شد و به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بنیاد هدایت بر تشریفاتی نبودن جایگاه هیأت امنای بنیاد هدایت تأکید کرد و بیان داشت: اعضای هیأت‌ امنا همگی با دغدغه و جدیت پیگیر فعالیت‌های شبکه امامت و بنیاد هدایت هستند. همدلی ایشان در این زمینه به خاطر توجه ویژه‌ای است که این بزرگواران به اهمیت جایگاه مسجد و کارکردهای آن دارند و به همین دلیل نیز دعوت ما را برای عضویت در هیأت امنای بنیاد هدایت پذیرفتند.

حجت الاسلام میرمحمدیان افزود: اعضای هیأت امناء همگی از اساتید و صاحب نظران این حوزه هستند که با مشارکت و حضور فعال و مستمر خود در جلسات و زحماتی که بنیاد هدایت برای بزرگواران دارد، موجب قوام گفتمان این مجموعه شده و اشکالات و نقاط ضعفی که در دل کار پیش می‌آید با تذکر و هدایت ایشان اصلاح و بهینه‌سازی می‌شود.

پاسخ ۱۱۰ سوال مبنایی در حوزه امامت

وی یکی از مسئولیت‌هایی را که اعضای هیأت امناء بر عهده دارند، ارتقاء گفتمان امامت ـ امت عنوان کرد و گفت: کتاب منظومه سوالات بنیاد هدایت که متشکل از ۱۱۰ سوال مبنایی در حوزه امامت بر حلقه‌های میانی و امام محله است، تهیه و تدوین شده و در اختیار این بزرگواران قرار گرفته است.

مدیرعامل بنیاد هدایت ادامه داد: از این اساتید بزرگوار درخواست داشتیم که به این پرسش‌ها پاسخ دهند، چرا که ما در مسیر رشد هستیم و برای موفقیت در میدان عمل هرچه پیش‌ می‌رویم باید متناسب با شرایط زمانه رشد گفتمانی و نظری نیز داشته باشیم.

آیات و حجج اسلام والمسلمین موسوی جزایری، مهدوی، میرباقری، رحیمیان، عابدینی، مشهدی آقایی، ماندگاری، عالی، رفیعی، نظافت، پناهیان، برادران، حسینی اراکی، قمی، میرمحمدیان و همچنین محمد مهدی دادمان اعضای هیأت امنای بنیاد هدایت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha