جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرحبخش

حوزه/ یک کارگردان و تهیه‌کننده سینما گفت: اگر در تولیدات نمایشی سینما و تلویزیون به موضوعات خانوادگی توجهی مناسب نمی‌شود دلیلش را باید در عملکرد نامطلوب مدیران این دو حوزه جستجو کرد.

حسین فرحبخش، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: اگر تولیدات خانوادگی در سینما کیفیت لازم را ندارد و در آنها به نوعی موضوعات نامناسب بیان می‌شود دلیلش را باید در مدیریت مسئولان سینمایی جستجو کرد که نمی‌توانند با برنامه‌ریزی صحیح تولیدات را به سمتی هدایت کنند که در آن ارزش‌های بومی و دینی مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: در تلویزیون وضعیت شاید بغرنج‌تر باشد حتی می‌توان گفت برخی تولیدات نمایشی سیما باعث فروپاشی خانواده‌ها شده است. دلیل این امر نیز به تولیدات خنثای تلویزیون برمی گردد زیرا در آثار نمایشی رسانه ملی به معضلات و مسائل پیش‌روی خانواده ها توجه نمی‌شود.

این تهیه‌کننده اعلام کرد: برای اینکه بتوان تولیدات نمایشی را به سویی هدایت کرد که آن آثار بتوانند درس عبرت باشند باید اجازه داد تا مسائل و مشکلات در آنها بیان شود البته پر واضح است که پرداختن به معضلات باید به شکلی باشد که مروج کارهای زشت نشود برای این خواسته نیز باید کار کارشناسی در این رابطه انجام شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha