پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) آمل گفت: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و هرکسی که می تواند، باید در این راستا اقدام نماید.

خانم کبری مهربان، مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهراء(سلام الله علیها) آمل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری، گفت: به دلیل اهمیت مسئله جهاد تبیین از دیدگاه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، سلسله جلسات روشنگری، با حضور طلاب برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و هرکسی که می تواند، باید در این راستا اقدام نماید، لذا ایفای نقش جوانان، نخبگان و فعالان فرهنگی در این زمینه، لبیک به فرمان ولایت است.

خانم مهربان افزود: در جهاد تبیین، سه مسئله عظمت انقلاب اسلامی، چشم انداز پیش روی انقلاب برای ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای ظهور منجی بشریت و نقش آفرینی جوانان متعهد باید روشن شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران آمل تصریح کرد: از الزامات جهاد تبیین می توان شناخت توان جبهه خودی و جبهه دشمن، جهت گیری به سمت تمدن اسلامی، امیدواری و امیدبخشی و حضور جوانان در میدان عمل را نام برد.

خانم مهربان تاکید کرد: تمام توصیه هایی که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب همچون علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد و عدالت، عزت ملی، مرزبندی با دشمن، مبارزه با فساد و سبک زندگی اسلامی، در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای نهضت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به جوانان داشتند، ضرورت دارد که در مسئله جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha