شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) آمل گفت: ۳۳ طلبه حضوری و پاره وقت که در دو نیمسال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ رتبه های برتر آموزشی را کسب کرده بودند، تقدیر شدند.

خانم فاطمه حسنی، معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) آمل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری، با موضوع تجلیل از طلاب رتبه های برتر آموزشی، گفت: امسال به رسم هر سال، از ۳۳ طلبه حضوری و پاره وقت که در دو نیمسال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ رتبه های برتر آموزشی را کسب کرده بودند، طی مراسمی تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به جایگاه مطلوب در سطح مدارس علمیه و تربیت طلاب موفق، ابتدا باید از خودمان شروع کنیم و یکی از بهترین راه ها، تشویق و تقدیر از طلاب برتر است تا انگیزه ادامه تحصیل و پیمودن راه های موفقیت، در دیگر طلاب تقویت شود.

خانم حسنی تصریح کرد: در کنار دروس آموزشی، باید به امر پژوهش نیز اهمیت داد و با پژوهش محور کردن دروس، سطح علمی طلاب را ارتقا داد، همچنین اساتید نیز همواره باید تلاش کنند تا دانش علمی خود را جهت تقویت هرچه بیشتر بنیه آموزشی طلاب، افزایش دهند.

وی در خصوص مجازی بودن کلاس ها در دو سال اخیر گفت: با توجه به گسترش بیماری کرونا، چاره ای جز برگزاری مجازی کلاس ها نبود اما از آن جایی که کلاس های غیرحضوری، موجب کاهش سطح علمی طلاب شد، اما با بهبود وضعیت کرونا، کلاس ها به صورت حضوری برگزار شد تا به بازدهی بهتری برسیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha