یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جایزه ملی رضوان

حوزه/ اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران فراخوان شرکت در دومین جایزه ملی رضوان ویژه مبلغان فعال در امر پذیرش حوزه‌های علمیه‌ خواهران را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین جشنواره ملی رضوان از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های مجاهدانه‌ سفیران رضوان سراسر کشور و حمایت از مبلغین فعال امر پذیرش حوزه‌های علمیه‌ خواهران برگزار می شود.

در همین راستا اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران، فراخوان شرکت در دومین جایزه ملی رضوان را اعلام کرد.

هدف اصلی از این طرح انگیزه دهی و حمایت از مبلغین فعال در امر پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران جهت اشاعه و ارتقای جایگاه حوزه‌های علمیه خواهران به منظور تحقق پذیرش مطلوب و افزایش قابل ملاحظه در تعداد متقاضیان ورود به این نهاد است.

مخاطبان این طرح عبارت از «تشکل سفیران رضوان»، «تشکل دانش آموختگان»، «گروه های تبلیغی»، «مراکز نیکوکاری»، «بسیج طلاب» و «مدیران و اصحاب رسانه» هستند و جوایز این طرح نیز با شاخص های بیشترین فعالیت تبلیغی، بیشترین تعداد جذب و بهترین فعالیت‌های خلاقانه به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

این طرح در ۲ قالب «تبلیغ و گفتمان سازی» و «فضای مجازی» اجرایی شده که فعالان امر پذیرش حوزه های علمیه خواهران تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱ فرصت دارند، گزارش های فعالیتی خود را از طریق سامانه پرس‌لاین به نشانی https://b2n.ir/w22950 ارسال کنند.

گفتنی است، از میان گزارش‌های دریافتی به ۱۱۰ نفر از برترین گزارش‌ها هدیه‌ کمک هزینه مشهد مقدس و تندیس جایزه ملی رضوان تقدیم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha