جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ساکی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حجت الله ساکی خرم آبادی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حجت الله ساکی خرم آبادی از روحانیون پیشکسوت لرستانی، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَه

ارتحال عالم جلیل القدر حضرت حجة الاسلام و المسلمین حاج شیخ حجت اله ساکی (رضوان الله علیه) موجب تأثر و اندوه گردید.

آن روحانی خدمتگزار پس از کسب فیض از علمای بزرگ حوزه های مقدسه علمیه قم و خرم آباد، عمر شریف خود را صرف تبلیغ معارف و احکام اسلامی و آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تدریس در حوزه علمیه و دانشگاه و اقامه نماز جماعت و ارشاد و هدایت نمود.

پیروی از امام راحل عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همراهی با جامعه روحانیت مبارز در مراحل گوناگون انقلاب اسلامی و بسیج نیروهای رزمنده در دفاع مقدس و حسن اخلاق، تواضع و فروتنی و معاشرت نیکو و پسندیده از اوصاف برجسته آن روحانی پرتلاش بود.

اینجانب رحلت این روحانی شریف و مردمی را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری ( دام ظله العالی )، حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان لرستان و مدرسه علمیه کمالیه، فرزندان و خاندان مکرم، و خانواده محترم و همه اقوام، بازماندگان و عموم مردم ولایتمدار استان لرستان، تسلیت عرض می نمایم و برای آن عالم گرانقدر رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی درخواست می نمایم.

انتظار می رود عموم مردم متدین و انقلابی شهر خرم آباد در مراسم تشییع و ترحیم آن عالم بزرگوار شرکت نمایند.

"و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته"

سید احمد رضا شاهرخی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha