پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلسله نشست های همگرایی، برادری و پیشرفت

نشست های علمی «نقش دعا در همگرایی مسلمانان» و «مقاصد شریعت و دیگر رویکردهای فقه معاصر بستری برای گفتگو و همگرایی» در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مشهد مقدس تیرماه میزبان روحانیون، طلاب و مدرسین مدارس علوم دینی اهل سنت است. در این اردوی چند روزه دو نشست علمی با حضور اساتید و محققین حوزه‌های علمیه شیعی و اهل سنت برگزار می‌شود.

«نقش دعا در همگرایی مسلمانان» با ارائه آقایان آخوند عبدالرحمن محمدی از مدرسان ترکمن صحرا، حجت الاسلام مهدی غلامعلی استاد حوزه و دانشگاه و مولوی امید خزاعی از مدرسین تربت جام و نشست بعدی با عنوان «مقاصد شریعت و دیگر رویکردهای فقه معاصر بستری برای گفتگو و همگرایی» با حضور آقایان حجت الاسلام مجتبی الهی خراسانی استاد حوزه، شیخ اسماعیل احمدی مدرس مدارس علمیه جنوب کشور و مولوی سید یحیی فاضلی مدرس مدرسه علوم دینی شورک ملکی در روزهای ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.‌

این نشست ها به همت معاونت آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با همکاری مرکز اسلامی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود و شرکت در جلسه به صورت برخط برای همه علاقمندان در دسترس است.

لینک نشست:
http://online.dmsonnat.ir/neshast

دو نشست علمی همگرایی، برادری و پیشرفت در مشهد برگزار می‌شود

دو نشست علمی همگرایی، برادری و پیشرفت در مشهد برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha