چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از طلاب برادر و خواهر کردستانی در دفتر حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: در کردستان افراد و گروه هایی به دنبال رواج اعتیاد و مواد مخدر در استان هستند ولی در این میان نیروی انتظامی همواره در مقابل آنها ایستاده است و به نوعی حافظ کیان خانواده های ایرانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای شهر سنندج که با حضور مدیران استانی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی های نظامی و مسلح کشور با اهدا جان خود امنیت و آرامش را به ملت ایران هدیه دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی با داشتن وجهه مردمی همواره در راستای ارتقا و تامین امنیت، تلاش دارند و نمونه بارز آن دستگیری سارقان حرفه ای صندوق امانات بانک ملی در تهران بود که این عملیات برگ زرینی برای این عزیزان است.

وی اظهار کرد: در کردستان هستند افراد و گروه هایی که به دنبال رواج اعتیاد و مواد مخدر در این استان هستند ولی در این میان نیروی انتظامی همواره در مقابل آنها ایستاده است و به نوعی امروز نیروی انتظامی حافظ کیان خانواده های ایرانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha