چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه / تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: دشمن با همه توان و سرمایه‌های خود در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در حال توطئه و دسیسه است تا بتواند نظام جمهوری اسلامی را از میان ببرد، از این رو لازم است هوشیارانه هر یک از توطئه‌ها را بشناسیم و در جهت خنثی سازی آن اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی از تهیه کنندگان صدا و سیمای مرکز قزوین ظهر امروز در جمع دست اندرکاران برنامه گام تمدن ساز و برنامه معارفی تا آسمان سیمای مرکز قزوین، از تلاش‌های همه عوامل این دو برنامه تقدیر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه برنامه فاخر و ارزشمند گام تمدن ساز در ارزیابی استان‌های کشور نمره قابل قبولی را به خود اختصاص داد که لازم است از حمایت‌های خالصانه و ارزشمند مهندس انبارلویی مدیر کل صدا و سیمای قزوین قدردانی نماییم.

وی به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش بی‌بدیل رسانه‌ها برای خنثی سازی توطئه‌ها اشاره کرد و گفت: دشمنان متحد و همصدا با برنامه‌های متعدد علیه نظام اسلامی توطئه چینی می‌کنند، بنابراین رسالت امروز رسانه‌ها این است که مسئولانه در خدمت نظام باشند و توطئه‌ها را نقش بر آب کنند.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: غرب باید باور کند که دیگر هیچ جایگاهی در اعمال سیاست‌های مستکبرانه خود در منطقه نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمن ادامه خواهد داشت، یادآور شد: تبلیغات سوء دشمن و توطئه‌های آنان بیش از همه جوانان را نشانه گرفته، تا نسل جوان ما دست از آرمان‌های انقلابی بردارند، نقشه‌ای که در آن بارها با شکست روبرو شده‌اند.

این تهیه کننده صدا و سیما خاطر نشان کرد: یکی از مولفه‌های مهمی که می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند، جهاد تبیین است و لذا همه اقشار مختلف جامعه اعم از مبلغین، نخبگان، روحانیون حوزه‌های علمیه باید برای تحقق آن تلاش کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان با همه توان و سرمایه‌های خود در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در حال توطئه و دسیسه است تا بتواند نظام جمهوری اسلامی را از میان ببرد، از این رو لازم است هوشیارانه هر یک از توطئه‌ها را بشناسیم و در جهت خنثی سازی آن اقدام کنیم.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد: امروز آخرین نقطه‌ای که برای دشمن مانده تحریف، دروغ و انواع و اقسام بمباران تبلیغاتی در فضای مجازی و حقیقی است که باید در این عرصه نیز با جدیت پای کار باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تلاش برای ایجاد جنگ نرم و عملیات روانی علیه ملت ایران هستند که در مقابله با آن نیازمند تحقق جهاد تبیین هستیم و نقش فعالان و برنامه سازان در صدا و سیما در این عرصه بسیار مهم است.

رسانه‌ها برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان وارد میدان شوند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha