جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه ائمه جماعات ایران خودرو

تصویری از حضور روحانیون در جلسه ای با مسئولان ایران خودرو در فضای مجازی منتشر شد و برخی با هجمه های رسانه ای تلاش کردند چهره روحانیت را تخریب کنند، در حالی که واقعیت ماجرا چیز دیگری بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اخیراً تصویری از حضور روحانیون در جلسه ای با مسئولان ایران خودرو در فضای مجازی منتشر شد و برخی بدخواهان با شیطنت و هجمه رسانه ای مانند «اینجا دفتر مدیر عامل ایران خودرو است. به نظر شما اینایی که اینجا نشستن دقیقا چه نقشی در تولید خودرو دارن؟، و ...» تلاش کردند چهره روحانیت را تخریب کنند، در حالی که واقعیت ماجرا چیز دیگری بود و تیر آنان بازهم به سنگ خورد.

واقعیت ماجرا:

این عکس مربوط به نشست ائمه جماعات گروه صنعتی ایران خودرو با امیر هوشنگ روشن آزاده، مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو، محمود نیک دهقان، مدیر ارتباطات و امور بین الملل و حجت الاسلام هاشم اله یارپور مشاور مدیرعامل ایران خودرو در امور فرهنگی است که در آن گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط ائمه جماعات که بدون واسطه با کارگران ایران خودرو ارتباط دارند، ارائه شد.

روحانیون شاغل در ایران خودرو!! / تیر بدخواهان به سنگ خورد


امیر هوشنگ روشن آزاده، مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو در این نشست، روحانیون را خط مقدم ارتباط با کارکنان می داند و می‌گوید:

«با توجه به ارتباط مستقیم و بی واسطه[روحانیون با کارکنان]، مسائل، دغدغه ها و درخواست کارکنان دریافت و برای رفع آن برنامه ریزی می شود که سبب ایجاد آرامش خاطر در میان آنان شده است.»

محمود نیک دهقان، مدیر ارتباطات ایران خودرو هم در این نشست با اشاره به تعامل مثبت با ائمه جماعات گروه، اظهار می کند:

«با توجه به این‌که روحانیون ارتباط نزدیکی با کارکنان دارند، جلسات متعددی برای تعامل بیش‌تر و استفاده بهتر از ظرفیت های ائمه جماعات برگزار شده است.»

حجت الاسلام هاشم اله یارپور مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی هم می گوید:

«روحانیون به عنوان نماینده مدیریت در میان کارگران با برقراری ارتباط خوب و دوستانه، درخواست های آنان را به مدیران ارشد منتقل می‌کنند.»

حجت الاسلام حسین سرزعیم، رئیس ستاد اقامه نماز ایران خودرو نیز در رابطه با فعالیت های ائمه جماعات در این شرکت می گوید:

«روحانیون مستقر در گروه در خط مقدم ارتباط با کارکنان قرار دارند و با روحیه بالا و تعامل مثبت، پاسخ‌گوی سؤالات و درخواست های کارکنان هستند و مسائل مطرح شده را به مدیران منتقل می کنند.

۲۰ محور در حوزه های مختلف کاری، تولیدی، منابع انسانی، فرهنگی به عنوان آسیب های موجود در سطح شرکت، کارشناسی و استخراج شده که باید با همت، همدلی و همراهی تمامی کارکنان و مدیران سطوح سازمانی رفع شوند.

ائمه جماعات با همدلی و مشارکت و همکاری با کارکنان ایران خودرو و به صورت جهادی و دست در دست هم برای توسعه و تعالی شرکت کوشش می‌کنند.»

متن کامل خبر این نشست را آدرس زیر بخوانید:

http://tejaratava.ir/?p=۵۶۲۳۸

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفی صالحی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    32 0
    سلام اصلن چرا باید مشکلات و حرف کارکنان و کارگران ایران خودرو رو ائمه‌ی جماعت باید به مسئولان ایران خودرو منتقل کنن؟ خودشون زبون ندارن؟ چرا وقتی اوضاع ذهنی و اقتصادی جامعه ملتهبه و خودروسازی هم تبدیل به یک نقطه ضعف بزرگ برای سیستم شده، روحانیون با مسئولان ایران خودرو بشینن دور یک میز و عکس بگیرن و خشم مردم رو به جون بخرن و حرف و حدیث درست کنن و از آبروی خودشون خرج خودروسازان منفور داخلی بکنن؟ به قول مرحوم آیت الله بهجت، آدم عاقل خودشو در مظّان اتهام قرار نمی‌ده
    • یاسین IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
      24 0
      احسنت. نقد درست و به‌جایی است. البته احتمالاً مسئولان ایران‌خودرو از حضور روحانیان استقبال هم می‌کنند؛ زیرا در این فشار نقد سنگین افکار عمومی مردم و حتی مسئولان عالی‌رتبه نظام نسبت به کیفیت محصولات خودروسازان، با این رویکرد می‌توانند اندکی از فشارها را از دوش برداشته و خود را پذیرای انتقادها نشان دهند. این وسط طلاب دلسوز ناخواسته ابزار دست حضرات می‌شوند؛ بدون این‌که دخالت‌شان نتیجه ملموسی در پی داشته باشد. والله اعلم
  • یاالله IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    17 0
    بسیار جلسه بیخود و غیر ضروری بوده و باعث وهن روحانیون
  • M IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    2 1
    متاسفانه خبر اینکه این تعداد روحانی به عنوان ائمه جماعت در یک شرکت هستند هم وجهه خوبی نداره...
  • Fhjjvfd IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    1 0
    یا خود خدا،استغفرالله،
  • زهرا IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 3
    به نظر شما کل ایران خودرو در یک مکان و شرکت کوچک جمع شده که یک روحانی برای نماز جماعت کافی باشد ؟ ایران خودرو یک مجموعه بزرگ است در مکان های مختلف
  • عباس IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 0
    واقعا این توجیه چقدر بچگانه وجالبه که فکر نکنم هیچ انسانی که بتواند فکر کند یا استدلال بیاورد نخواهد توانست هضم نماید چون اولا مگه کارگران خود زبون ندارند در ثانی چرا دوستان سخنگوی کارگران جاهای دیگر نیستند وحضور ندارند ثالثا چرا خودرو در عراق و افغانستان وکشورهای حاشیه ی خلیج فارس یک سوم تا یک پنجم قیمت کشور ماست بهترین خودروهای خارجی در این کشورها در دسترس همگان هست و نه خبری از قرعه وصف ودلالی بازی و...و...هست و نه ناراحتی ودلخوری؟!؟!؟!؟!؟!؟!!
  • ایرانی US ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    بدخواه چیه مرد حسابی خودت بخون چی نوشتی؟ باید همین جلسات و تشریفات حذف کنن واسه پیشرفت صنعت جلسه بگیرن . وقتی قراره داخل کارخانه ۳شیفت خودرو بسازن. برن نماز جماعت بخونن تکلیف خط تولید چی میشه؟ اگه ۱۰۰ نفر برن نماز و۳۰دقیقه وقت بگیره ۱۰۰نفر×۳۰دقیقه=۳۰۰۰دقیقه . نماز هر کس تنهایی بخونه به نوبت