سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: کار و تلاش در دستگاه امام حسین (ع) خستگی و بی حالی ندارد چون یک معامله پرسود معنوی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در جلسه هماهنگی برپایی مواکب الحسین شهدای انتظامی اظهار داشت: افتخار مجموعه انتظامی این است که با برپایی ۷موکب در مرزهای ورودی و خروجی کشور و یک موکب در کربلای معلی خدمتگزار زائران اربعین حسینی باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بسیاری از علما عقیده دارند بهترین کار مستحبی زیارت اباعبدالله الحسین (ع) است چون امام حسین (ع) کشتی اوسع و اسرع نجات و هدایت است.

وی افزود: اگر کسی به کشتی نجات امام حسین (ع) سوار شود قطعأ اهل نجات و رستگاری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: کار و تلاش در دستگاه امام حسین (ع) خستگی و بی حالی ندارد چون یک معامله پرسود معنوی است.

وی افزود: کارکنان خدوم و انقلابی انتظامی علاوه بر تامین نظم و امنیت و تسهیل در عبور و مرور با پرپایی مواکب الحسین (ع) و انجام فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و تبیین پیام های نهضت عاشورا توسط روحانیون عقیدتی سیاسی در ایام اربعین حسینی افتخار خدمتگزاری به زائران آقا امام حسین (ع) را خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha