دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: اهل بیت(ع) منشأ و منبع همه خیرات و خوبی هستند و معامله با اهل بیت(ع) باخت ندارد و پرسود و نفع خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در دیدار با مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور اظهار داشت: اهل بیت (ع) منشأ و منبع همه خیرات و خوبی هستند و معامله با اهل بیت (ع) باخت ندارد و پرسود و نفع خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: بحمدالله حرکت و میل انتظامی به سمت معنویت و احیای ارزش ها و معارف ناب اسلام و انقلاب شکل گرفته و اعتقاد داریم اگر پرچم عزای امام حسین (ع) و معارف اهل بیت(ع) در مجموعه انتظامی برافراشته شود برای همیشه صیانت و حفظ شده است و در خدمت تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب و امام قرار گرفته است که الان هم این موضوع محقق شده است.

وی افزود: هدف اصلی راه اندازی مواکب الحسین شهدای انتظامی در ایام اربعین حسینی در داخل مرزهای کشور و کربلای معلی انجام کارهای تبلیغی و فرهنگی و ترویج فرهنگ و معارف ناب اهل بیت و قیام عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) در کنار ارائه خدمات پشتیبانی و پذیرایی از زوار اربعین حسینی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha