شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:  مبلغان همواره در تبلیغات، شرایط محیط و موقعیت مخاطب را هوشمندانه بسنجند تا بتوانند تاثیرگذاری حداکثری را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در همایش تجلیل از فعالان عرصه دین، اظهار داشت: اصل این است که یک فرد مبلغ باید بداند کاری که انجام می دهد مزد آن نزد پروردگار متعال، پیغمبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در کردستان، روحانیون و مبلغان را خدمتگزاران صدیق دین برشمرد و گفت: یکی از مولفه‌های مهم در امر تبلیغ اخلاص است و مبلغان باید از اخلاص کافی برخوردار باشند.

وی با تاکید بر اینکه نفوذ کلام در تبلیغ بسیار مهم است، یادآور شد: کسی که اخلاص ندارد، هرچند حرف‌ها و مطالب خوبی هم بیان کند، نه تنها نفوذ کلامش را از دست می‌دهد، بلکه بهره کامل را نیز نمی‌برد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه مبلغان همواره نسبت به آنچه که در اطراف خود می‌بیند آگاهی داشته باشد، خاطر نشان کرد: طلاب لازم است که با مطالعه، علم و آگاهی خود را بالابرده و از تکرار مطالب پرهیز کنند، چرا که اگر آگاهی نباشد، جامعه مورد سوءاستفاده قرار خواهد گرفت.

وی، هوشمندی را لازمه تبلیغ دانست و افزود: مبلغان در راستای تبلیغ باید هوشمند باشند و همواره در تبلیغات، شرایط محیط و موقعیت مخاطب را هوشمندانه بسنجند تا بتوانند با جابه‌جایی و بازی با کلمات تاثیرگذاری حداکثری را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: داشتن چند مطلب مهم و آماده برای سخنران و مبلغ، نشان از هوشمندی او می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha