یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت السلام لواسانی

حوزه/ فرمانده پایگاه بسیج بصائر گفت: در اردوگاه کرامت در ۷ استان طلاب را آموزش داده ایم و این کار را ادامه خواهیم داد که حدود ۴۰ گواهی برای طلاب از معاونت تبلیغ مجوز آن را گرفته ایم که در بخش های درمان و پیشگیری صیانت همکاری دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام لواسانی فرمانده پایگاه بسیج بصائر در دومین جشنواره درون پایگاهی کرامت به همت کانون تخصصی بصائر در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد، ابراز داشت: این اتفاق به برکت انس با قرآن و ایجاد محافل نورانی در مساجد در جهت بهره گیری از مکتب اهل بیت علیهم السلام رقم خورده است و جای تشکر دارد که عوامل این امر مهم در جهت ترک معتادین به مواد مخدر ارتباط با محافل دینی و مسجد مورد توجه قرار داده اند.

وی در ادامه گفت: قم بیش از ۱۲۰ محله دارد و این کاری مهمی که با همکاری و هماهنگی عده ای اتفاق افتاده است تنها در یک محله از محله های استان قم و آن هم در سطح نیروگاه قم شکل گرفته است.

فرمانده پایگاه بسیج بصائر، ابراز داشت: این امر با هماهنگی ها و همراهی خانواده ها و همسران شکل گرفته است و کاری که خانواده انجام میدهند به معنای واقعی مجاهدت است که به برکت مکتب اهل بیت علیهم السلام با این معضل مقابله می کنند و در این راستا ما افرادی داریم که بیش از ۷ سال لغزش نکرده اند و تنها راه آنان در مقابله با وسوسه ها روش دینی بوده و این اتفاق شامل بیش از ۳۱ نفر در استان قم با عدم لغزش شده است و تمام این اتفاقات تنها در یک محله از قم است و همچنین ما برای برادرانی که عدم لغزش داشتند اردوها و کلاس های را در دوره تابستان خواهیم داشت.

وی خاطر نشان ساخت: بحث صیانت از ترک کنندگان معتادین به مواد مخدر در جهت برگزاری هیئت احرار الحسین است که یک شنبه ها با اطعام همراه است شکل می پذیرد که این امر به همت مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام لواسانی خاطر نشان ساخت: ما در یک محله از ۱۲۲ محله قم توانستیم بدون لغزش ترک کنندگان به مواد مخدر را با همراهی معنویات در زندگیشان نگه بداریم و ما آمادگی این را داریم که این کار را در محله های دیگر نیز رونق ببخشیم و اگر یک محله را تبدیل به ۱۰ محله کنیم قطعا امر مطلوبی شکل خواهد گرفت و هیئت احرار الحسین در این راستا مبلغینی تربیت کرده است، اما فراتر کار کردن این امر نیازمند هزینه است.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در موضع پیشگیری قریب ۲۰۰ طلبه را آموزش داده ایم که تنها از ظرفیت ۳۰ طلبه بهره می بریم و برای استفاده از این توان و پتانسیل نیازمند همکاری نهاد های متولی این امر هستیم.

فرمانده پایگاه بسیج بصائر گفت: در اردوگاه کرامت در ۷ استان طلاب را آموزش داده ایم و این کار را ادامه خواهیم داد که حدود ۴۰ گواهی برای طلاب از معاونت تبلیغ مجوز آن را گرفته ایم که در بخش های درمان و پیشگیری صیانت همکاری دارند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: طلاب باید برای این امر در کل کشور دلسوز باشند و سعی داشته باشیم این همراهی روحانیون در سطح کشور را رونق ببخشیم، چرا که این نشان از نقش طلاب در عرصه نجات دهنده هست و این عرصه کارزار جهادی است تا بتوانند با روش معنویت و کرامت اسلامی این عزیزان را از این دام نجات بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha