پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشستتخصصی

پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری مرکز همکاری‌های علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سلسله نشست‌های درس گفتار «ملاصدرا و نقش عشق و زیبایی در نظام خانواده و جامعه» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سعید خانی، رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده الهیات و خانواده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همراهی مرکز همکاری‌های علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سلسله نشست‌های درس گفتار «ملاصدرا و نقش عشق و زیبایی در نظام خانواده و جامعه» را ویژه طلاب و عموم علاقه مندان برگزار می کند.

وی با بیان اینکه ارائه این سلسله نشست‌های درس گفتار بر عهده دکتر سید مهدی امامی‌جمعه، استاد دانشگاه اصفهان است، افزود: نشست ها به صورت حضوری در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مجازی از طریق آدرس اینترنتی dte.bz/۱۰۰۱ در قالب هشت جلسه، روزهای سه شنبه هر هفته ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده الهیات و خانواده در پایان گفت: اوّلین نشست با عنوان «ملاصدرا و ساحت انسانی عشق و زیبایی» سه‌شنبه هفتم تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha