جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از رشد ۷۰ درصدی پذیرش سطح ۳ در استان خبر داد و گفت:  با تلاش های صورت گرفته شده و  ایجاد و توسعه رشته های مختلف سطح سه در مدارس استان بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموختگان سطح ۲ امسال در سطح ۳ ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از رشد ۷۰ درصدی پذیرش سطح ۳ در استان خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته شده و ایجاد و توسعه رشته های مختلف سطح سه در مدارس استان برای ادامه تحصیل خواهران دانش آموخته و فارغ التحصیل سطح دو حوزه علمیه خواهران بیش از صد نفر از دانش آموختگان سطح ۲ امسال در سطح ۳ ثبت نام نموده اند.

وی با اشاره به افزایش تعداد رشته ها در مدارس علمیه خواهران استان بوشهر و توسعه زیرساخت های تحصیلی سطح سه بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته از طرف مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تعداد رشته های سطح سه از دو رشته به پنج رشته و از یک مدرسه به دو مدرسه افزایش یافته است.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: در شهرستان بوشهر رشته های فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآن، تاریخ و کلام اسلامی در مرکز تخصصی سطح سه و در شهرستان کنگان رشته کلام امامت در مدرسه فاطمه الزهرا (س) تاسیس و فعال شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اثرگذاری و نقش ویژه خواهران طلبه در جامعه گفت: بخش اعظمی از جامعه ما را بانوان تشکیل میدهند و این مهم باعث گردیده است تا بانوان مستعد با مراجعه به مدارس علمیه خواهران کشور به فراگیری علوم اهل بیت (ع) مشغول شوند و پس از فراغت از تحصیل به تبلیغ و ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی در جامعه بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    سلام آیاسطح ۳غیرحضوری توبوشهرداردشماره تماس میخواستم وچه رشته هایی غیرحضوری هست؟؟؟؟؟؟