جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد صالح‌نژاد

حوزه/ رئیس امور قرآنی اوقاف قم گفت: تاکنون ۱۵۰۰ نفر در رشته های مختلف مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح استان ثبت نام کرده اند که نشان دهنده رشد ۷۰ درصدی نسبت به سال گذشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح استان قم اظهار کرد: ثبت نام در این مسابقات ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شد و تا دهم تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون ۱۵۰۰ نفر در رشته‌های مختلف این مسابقات ثبت نام کرده‌اند که ۹۰۰ نفر از آنها علاقمند به شرکت در رشته‌های آوایی و ۶۰۰ نفر برای رشته‌های معارفی بوده‌اند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در این زمینه شاهد رشد ۷۰ درصدی هستیم گفت: این امر نشان‌دهنده توسعه فرهنگ قرآنی و کسب آمادگی لازم در تعداد افراد بیشتری است.

وی با اشاره به میزبانی قم از بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن کریم خاطرنشان کرد: بنا داریم کار ویژه‌ای در بخش رشته‌های معارفی انجام دهیم.

صالح‌نژاد با بیان اینکه ثبت نام رشته‌های آوایی تقریبا تمام شده است گفت: بر این اساس مقرر شده است در هفته نخست مردادماه، مسابقات در دو بخش خواهران و برادران به صورت همزمان برگزار شود.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: این مسابقات به میزبانی حرم مطهر امامزاده علی بن جعفر علیه السلام برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha