جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آرم مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ شهید بهشتی یک عنصر انقلابی و ممتازی بود که از قدرت تفکر، اراده و ابتکار عمل بی‌نظیری برخوردار بود. او پایه‌گذار قضا و دادگستری در کشور و جزو معدود افرادی بود که در خدمت به انقلاب اسلامی مظلومانه و در حین انجام خدمت به شهادت رسید. او کسی بود که تمام عمر خود را برای خدمت به مردم و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدانه تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و هفته گرامیداشت قوه قضائیه به این شرح است:

باسمه تعالی

«وقتی کسی مثل این شخصیت را که در مدیریت، در اجرا، در اقدام، در فکر، در مبانی فقهی و فلسفی، در تجربه و جهان‌دیدگی و روشن‌فکری و وسعت نظر در آن پایه و رتبه بود، به شهادت رساندند... باید نظام فلج می‌شد؛ اما نظام نه تنها با رفتن بهشتی و با رفتن شخصیتهای برجسته‌ی دیگر ، فلج و زمین‌گیر نشد، بلکه هرکدام از این شهادت‌ها مثل خون تازه‌ای در رگ کالبد زنده و پُرطراوت این نظام جوان دوانده شد و او را سرحال‌تر، بانشاط‌تر و پُرانگیزه‌تر کرد؛ این، همان استحکام نظام است، که تا الآن هم همین‌طور است.» مقام معظم رهبری ۷/۴/۱۳۸۳

شهید بهشتی یک عنصر انقلابی و ممتازی بود که از قدرت تفکر، اراده و ابتکار عمل بی‌نظیری برخوردار بود. او پایه‌گذار قضا و دادگستری در کشور و جزوه معدود افرادی بود که در خدمت به انقلاب اسلامی مظلومانه و در حین انجام خدمت به شهادت رسید. او کسی بود که تمام عمر خود را برای خدمت به مردم و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدانه تلاش کرد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی رحمه‌الله‌علیه و ۷۲ تن از یاران شهیدش در هفتم تیر سال ۱۳۶۰ ضمن تقدیر و تشکر وافر، از دست‌اندرکاران قوه قضائیه انتظار دارد با اتکاء به قدرت لایزال الهی و پیروی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی شخصیت بی‌نظیر مرحوم آیت‌الله دکتر بهشتی رحمه‌الله‌علیه را الگوی خود قرار داده و با روحیه انقلابی و کار جهادی مضاعف و دقت در صدور احکام قضائی اسلام در سریع‌ترین زمان ممکن معضل انبوه پرونده‌ها را حل کرده، امنیت و آرامش کشور را فراهم آورده و گامی مؤثر در حل مشکلات مردم برداشته و با هوشیاری هر چه بیشتر توطئه‌های استکبار جهانی را در داخل و خارج از کشور خنثی نمایند.


مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha