چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ایت الله نیازی

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان با همدلی و تلاش مضاعف مطالبات مردم را پیگیری و رشد و پیشرفت و توسعه همه جانبه لرستان را رقم زنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی خرم آبادی، امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد که با حضور آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران برگزار شد، گفت: آیت الله خاتمی مدرس و مجتهدی عالی مقام است و از حضور ایشان در لرستان تشکر می کنم.

وی همچنین از پیگیری های دلسوزانه و مجدانه حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد قدردانی کرد و افزود: نماینده ولی فقیه در لرستان در زمان خدمت به مردم بیش از ۲۰ وزیر و معاون وزیر را ملاقات کرده و پیگیری دلسوزانه ای برای حل مطالبات و مشکلات مردم دارد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از عملکرد دستگاه های اجرایی استان، افزود: امید می رود مسئولان با همدلی و تلاش مضاعف رشد و پیشرفت و توسعه همه جانبه لرستان را رقم زنند.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی در پایان بر برگزاری جلساتی با حضور نمایندگان مردم لرستان در مجلس تاکید و خاطر نشان کرد: باید با برگزاری این جلسات مشکلات و مطالبات مردم پیگیری شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha