شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بی

حوزه / دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفت: واجب ترین حوزه فعالیت خیرین در مقطع فعلی پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با برگزاری دوره های آموزشی و ورزشی برای پیشگیری از وقوع جرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، روح الله دهقانی آرانی، دادستان عمومی و انقلاب کاشان امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه در موسسه خیریه اطعام الایتام بقیة الله الاعظم (عج)کاشان، گفت: با افتخار شهادت می دهم که همه همکاران ما در پزشکی قانونی، ثبت اسناد و املاک، شورای حل اختلاف و شعب دادگستری، تمام تلاش خود را با وجود حجم بالای پرونده های قضایی برای احقاق حق و خدمتگزاری به مردم انجام می دهند.

دادستان عمومی و انقلاب کاشان، از نجات ۱۶ نفر از ۱۷ محکومین به اعدام از پای چوبه دار با رضایت اولیای دم با پیگیری مسئولین زندان، شورای حل اختلاف، مسئولین قضایی، اجرای احکام و کمک خیرین کاشان طی یک سال گذشته خبر داد.

وی با قدردانی از موسسه خیریه اطعام الایتام بقیة الله الاعظم(عج) کاشان در حمایت از فرزندان یتیم، بیکاری و به بطالت کشیدن اوقات فراغت جوانان را موجب بروز آسیب های اجتماعی دانست و گفت: واجب ترین حوزه فعالیت خیرین در مقطع فعلی پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با برگزاری دوره های آموزشی و ورزشی برای پیشگیری از وقوع جرم است.

دهقانی، برلزوم ورود خیرین و سمن های مردم نهاد در پیشگیری از جرم تاکید و تصریح کرد: همان طور که در دوران کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی مجبور به تحمل درد و هزینه های سنگین نمی شدیم، با گرفتن دست فرزندان یتیم و حمایت از افراد بی بضاعت نیز می توانیم در پیشگیری از جرم موفق شویم.

اعزام ۳۰۰ نفر از ایتام موسسه خیریه اطعام الایتام بقیة الله الاعظم (عج)کاشان به مشهدالرضا

رئیس هیات مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام بقیة الله الاعظم (عج) کاشان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تبریک هفته قوه قضائیه، با ارائه گزارشی از فعالیت ها، اظهار کرد: ۱۶۷۰ نفر از ایتام منطقه کاشان و آران و بیدگل و حومه تا سنین ۲۵ سال تحت پوشش این موسسه خیریه می باشند. علاوه بر ایتام بیش از ۶۰۰ نفر از مادران ایتام نیز تحت پوشش موسسه می باشند.

رئیس هیات مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام بقیة الله الاعظم (عج) به برگزاری اردوهای زیارتی ویژه ایتام اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ نفر از ایتام تحت پوشش این موسسه از ابتدا تا پایان تیر ماه سال جاری در قالب تورهای زیارتی و سیاحتی به مشهدالرضا(ع) اعزام می شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha