جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نکا با تاکید بر این که شهید بهشتی ضرورت جهاد تبیین را به خوبی شناخته بود، گفت: او نمونه یک انسان در تراز انقلاب بود و به خوبی مسائل را تبیین می کرد.

خانم سیده زینب ساداتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری در رابطه با شهید بهشتی و جهاد تبیین، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم عصری که در آن زندگی می‌کنیم ضرورت شفافیت و تبیین مبانی و معارف اسلامی است. به‌حدی این ضرورت احساس می‌شود که جای خالی آن در کار تشکیلاتی و منسجم کاملاً محسوس است؛ از مباحث لازم تبیین مبانی و معارف، تعریف کلیدواژه‌های آن و مهم ‌تر از آن تبیین نسبت‌های آن با همدیگر و با افرادی است که در کار تشکیلاتی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: شهید بهشتی از شخصیت‌هایی بود که این ضرورت را شناخت و در تبیین آن تلاش بسیار و در برابر تفکرات نادرست ایستادگی کرد و توانست در به ثمر رسیدن جریان عظیم انقلاب اسلامی نقش آفرینی بکند.

ساداتی با تاکید بر این که شهید بهشتی ضرورت جهاد تبیین را به خوبی شناخته بود، خاطرنشان کرد: از ویژگی های بسیار بارز شهید بهشتی داشتن نظم، تقوا و یکی بودن عمل و شعار بود؛ او نمونه یک انسان در تراز انقلاب بود و به خوبی مسائل را تبیین می کرد.

وی تاکید کرد: نقش‌های کلیدی شهید بهشتی در انقلاب، تدوین قانون اساسی،خبرگان، قوه قضائیه، و شورای انقلاب و حزب جمهوری، نشانگر این است که در این صحنه‌ها اشراف و مدیریت جدی داشت. ان شاءالله مسیر این شهید بزرگوار امتداد داشته باشد و طلاب عزیز هم برای عرصه جهاد تبیین، این شاخص‌ها را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha