جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی انحصار رسانه‌ای و در اختیار داشتن سرورهای شبکه‌های اجتماعی مختلف در فضای مجازی توسط آمریکا و غرب را استعمار نوین بشر توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد: یکی از سرفصل‌های نقض حقوق بشر در آمریکا آزادی حمل سلاح است به طوری که ۷۵ درصد کشته‌ها در این کشور، قربانیان سلاح گرم هستند.

وی با بیان اینکه جنایت‌های پلیس آمریکا را از دیگر مصادیق نقض حقوق بشر است، اظهار کرد: تعرض پلیس آمریکا به مردم این کشور بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به اعمال مجازات‌های سنگین قضایی در آمریکا هم اشاره کرد و گفت: سالانه افراد زیادی به دلایل واهی سال‌ها در زندان‌ها نگه داشته می‌شوند.

وی تصریح کرد: آمریکا با ژست دفاع از حقوق بشر، ایران را به خاطر مجازات اعدام، محکوم به نقض حقوق بشر می‌کند؛ در حالی که در آمریکا اعدام با روش‌های مختلف از جمله تزریق‌های مرگبار، صندلی شوک الکتریکی و سایر روش‌ها اتفاق می‌افتد.

وی انحصار رسانه‌ای و در اختیار داشتن سرورهای شبکه‌های اجتماعی مختلف در فضای مجازی توسط آمریکا و غرب را استعمار نوین بشر توصیف کرد و افزود: اطلاعات کاربران در آژانس امنیت ملی آمریکا ذخیره می‌شود و در اختیار سرویس‌های جاسوسی و شرکت‌های خصوصی گذاشته می‌شود تا مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری گفت: نقض حقوق زنان و استفاده از زن به عنوان کالا و ابزار، تبعیض نژادی نسبت به مسلمانان، لشکرکشی به کشورهای مختلف، راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی، تجهیز گروه‌های تروریستی و حمایت همه جانبه از صدام در جنگ با ایران از مصادیق نقض حقوق بشر آمریکا است.

وی بیان کرد: مردم ایران، مصادیق جنایات آمریکا را با گوشت و پوست خود درک کرده‌اند؛ از طراحی کودتای ۲۸ مرداد تا تحریم‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز اعمال شده است و تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور گواه این مطلب است.

۶۲\۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha