جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1032703
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تبریز

حوزه/ شهرداری تبریز برای اجرای بهتر جشن های غدیر در کنار بنیاد بین‌المللی غدیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در جلسه‌ی هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت که با حضور دبیر و معاونان بنیاد بین المللی غدیر برگزار شد، گفت: پیشنهاد می‌کنم به مناسب عید بزرگ غدیر، برنامه‌هایی برای برگزاری در بازار و همچنین مصلی اعظم امام خمینی(ره) تدارک دیده شود.

شهردار تبریز افزود: اهمیت واقعه غدیر جزو مبانی اصلی حرکت‌های ایدئولوژیک ما بوده که تاکنون از آن غفلت شده است، اما باید تلاش کنیم در آینده این نقصان جبران شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز برای اجرای بهتر جشن های غدیر در کنار بنیاد بین المللی غدیر است، ادامه داد: غنای محتوایی موضوع خیلی مهم است، چرا که با تنوع گروه‌ها و مجموعه‌هایی مواجه هستیم که حرکت آنها جزیره‌ای بوده و با وجود اینکه هدف و اقدام آنها درست است، اما از یک جریان فکری متمرکز پیروی نمی‌کنند.

شهردار تبریز افزود: با توجه به ظهور رسانه‌ها باید به‌روز بوده و با تمرکز بر ظرفیت‌ها و امکانات به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به فضاسازی و استمرار تأثیرگذاری آن بر اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: در صدد احداث خانه قرآن هستیم و پیشنهاد می‌کنیم نرم افزارهایی تعریف شود که هر روز با خانواده‌ها ارتباط داشته و به اجرای برنامه‌های محدود نباشیم.

شهردار تبریز گفت: نباید از بازار تبریز در آیین‌های عید غدیر غفلت شود، در همین راستا پیشنهاد دارم جشن ویژه‌ای با حضور ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر در مصلای اعظم امام خمینی (ره) برگزار شود. همچنین پیشنهاد می‌ شود پویش حمایت از محرومان هم راه‌اندازی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Muslims IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    باید هماهنگ کننده هایی بین حوزه ها و شهرداری و فرمانداری ها در تمام استان ها و شهرستان ها باشد و در طول سال با با موضوعات مختلف جلسه کاری داشته باشند از انقلاب،سهم حوزه هیچ نباید باشد و عملا در مراکز اداری باید جایگاه کاربردی داشته باشد در مجلس هم،نمایندگان بخش فرهنگی باید با گروهی از نمایندگان بخش فرهنگی حوزه قم جلسات داشته باشند تا بتوان موفق عمل کرد