شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی درگاهی

حوزه/ فعالیت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات در غرفه های نمایشگاه قرآن و بین المللی کتاب تهران از اهم فعالیت این مرکز بود که در این دو نمایشگاه ۷ هزار سوال و شبهه در ۲۵ روز پاسخ داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علی درگاهی مدیر ارتباطات مرکز مطالعات پاسخگویی به شبهات در نشست خبری تشریح برنامه های اختتامیه "اولین جشنواره پاسخ برتر" که در سالن جلسات مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات در ساختمان مدرسه علمیه جعفریه برگزار شد، گفت: یکی از فعالیت های گسترده بخش مدیریت چند رسانه ما برگزاری جشنواره پاسخ برتر است که مدیریت ارتباطات داخلی و خارجی را داریم که هدف گذاری در مدیریت ارتباطات در سال ۱۴۰۱ ایجاد ده دفتر پاسخگویی به شبهات در استان ها است.

وی افزود: مرکز سایت اندیشه قم و دانش نامه مجازی با ۸ درگاه امام حسین(ع) و غدیر و ... ۱۷۰۰ مدخل به زبان های اسپانیولی و فارسی امروزه فعال است و تا آخر امسال ده زبان در این سامانه خواهیم داشت.

مدیر ارتباطات مرکز مطالعات پاسخگویی به شبهات بیان کرد: برای ایجاد بانک اطلاعات از مدیران استانی کشور ارتباطات خاص خود را در قالب پیام های مجازی داریم و مدیران ستادی استان ها و مدارس علمیه سطح کشور انجام می دهیم.

درگاهی خاطرنشان کرد: فعالیت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات در غرفه های نمایشگاه قرآن و بین المللی کتاب تهران از اهم فعالیت این مرکز بود که در این دو نمایشگاه ۷ هزار شبهه در ۲۵ روز پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha