شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه جنگ امروز جنگی تمام عیار علیه حجاب و عفاف زنان است، بیان کرد: امروز خانواده ها باید نسبت به این اصول و مبانی اسلام پایبندی و توجّه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار با مدیران ادارات شهرستان بویین زهرا گفت: درخواست آحاد مردم از دولت سیزدهم این است که مجاری فساد را به طور اساسی بخشکاند و با مصادیق فساد اقتصادی برخورد انقلابی کند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با فساد و مقابله با ساختارهای فسادزا، معطل نماندن هیچ یک از مأموریت ها در زمینه حقوق عامه و پیشگیری از جرم از اهم توصیه های مقام معظم رهبری به دستگاه قضاء بود که باید به نحو احسن محقق شود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا به نقش مهم خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و عنوان کرد: در فرهنگ دینی و اسلامی خانواده نقش اصلی را در شکل گیری شخصیت افراد جامعه دارد.

رضوانی با بیان اینکه جنگ امروز جنگی تمام عیار علیه حجاب و عفاف زنان است، بیان کرد: امروز خانواده ها باید نسبت به این اصول و مبانی اسلام بیشتر پایبندی و توجّه داشته باشند و این دستور خدای متعال است که می فرماید: خود و خانواده تان را از آتش دوزخ نگاه دارید.

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه، عنوان کرد: عفاف و پاکدامنی مورد تأکید دین مبین اسلام و مهم‌ترین عنصر شخصیت زنان در جامعه اسلامی به شمار می‌رود و ایجاد امنیت اجتماعی و هویت بخشی از کارکردهای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    حاج آقا هدف دشمن ریشه کنی اعتقادات مسلمانان در سطح جهان است حجاب فرع است به فکر اعتقادات مردم باشد اگر موفق شوید حجاب خود به خود درست میشود
    • متعاکس IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      0 0
      صرف بالاتر رفتن اطلاعات و معلومات مصونیت آور نیست، بنا بر این فکر نکنیم با پرداختن به اعتقادات و عدم اهتمام به فروع مشکل حل می شود. همگی علم دارند که مرده روح از کالبدش مفارقت کرده است ولی معمولا از این یک شب در کنار جسد بخوابند واهمه دارند. در ضمن عمل صالح هم می تواند تاثیر مثبتی روی تقویت اعتقادات داشته باشد. پس هم باید در زمینه اعتقادات کار کرد و هم فروعات و نشر اعمال صالح از جمله عفاف و حجاب.