جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه هماهنگی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) خانواده طلاب

حوزه/ جلسه هماهنگی برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(علیهم‌السلام) خانواده طلاب سراسر کشور با حضور نمایندگان نهادهای همکار در اجرای این جشنواره در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه هماهنگی برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(علیهم‌السلام) خانواده طلاب سراسر کشور با حضور نمایندگان نهادهای همکار در اجرای این جشنواره در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگانی از مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، جامعه الزهرا (علیها السلام)، جامعه المصطفی العالمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف و خیریه برگزار شد، ابتدا گزارشی از برگزاری چهارمین جشنواره قرآن و عترت خانواده طلاب که در سال ۱۴۰۰ برگزار شده بود توسط حجت الاسلام شفیعی، مدیر ارتباطات و مراکز استانی سازمان دارالقرآن الکریم ارائه گردید.

حجت الاسلام و المسلمین علائیان معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات، ضمن تقدیر از زحمات تمامی نهادهای همکار در اجرای باشکوه جشنواره سال قبل، برگزاری با قوت و مطابق زمان بندی پیش بینی شده را برای پنجمین جشنواره قرآن و عترت مورد تأکید قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی مدیرکل فرهنگی مرکز خدمات نیز جزئیات جشنواره را بیان کرد و افزود: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم و اهل‌بیت (علیهم‌السلام) اقدام به برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب و روحانیون نموده است.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش اصلی شامل دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی، مسابقات قرآنی و معارفی در سطح استانی و کشوری و برگزاری محافل و جلسات قرآنی برنامه‌ریزی گردیده و جزئیات اجرایی آن در قالب شیوه‌نامه تدوین شده است.

مدیرکل فرهنگی مرکز خدمات بیان کرد: پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب و روحانیون که با مدیریت عالی و نظارت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و اجرای مسابقات استانی و کشوری توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود، از تیرماه ۱۴۰۱ آغاز و در آبان ماه طبق جدول زمان‌بندی به پایان می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha