جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی

حوزه/ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز در عرصه جهاد تبیین عقب هستیم و برای رفع این مشکل لازم است که همه دست به کار شوند تا نیت شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، امروز در همایش علمی تخصصی علامه امینی(ره) در شهرستان سراب، اظهار داشت: دشمنان انقلاب با تبلیغات به دنبال آن هستند تا مردم مؤمن جرأت اعتراض به کشف حجاب خانم‌ها در معابر عمومی را نداشته باشند.

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا و اسرائیل با تبلیغات سمّی خود می‌خواهند حجاب و حیا را در خانم‌ها از بین ببرند و لذا مسئولان فرهنگی و اجتماعی لازم است که برای مقابله با این توطئه دشمنان برنامه دقیق ارائه دهند.

وی افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر چاره کار در قضیه مبارزه با بدحجابی و کشف حجاب است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه دفاع از انقلاب، دفاع از امیرالمومنین(ع) و دفاع از امام خامنه‌ای، دفاع از حضرت علی(ع) است، یادآور شد: اگر خدای ناکرده انقلاب اسلامی با مشکلی روبرو شود، هیچ‌کسی امنیت نخواهد داشت و شرایط کشور از لیبی نیز بدتر خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی تصریح کرد: امروز در عرصه جهاد تبیین عقب هستیم و برای رفع مشکل این مشکل لازم است که همه دست به کار شوند تا نیت شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha