جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجلیل از آیت الله العظمی سبحانی و آیت الله مصباح یزدی در جشنواره پاسخ برتر

حوزه/ از شخصیت علمی حضرت آیت الله سبحانی و مرحوم آیت الله مصباح یزدی در اولین جشنواره پاسخ برتر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اختتامیه اولین جشنواره پاسخ برتر"و تجلیل از فعالان عرصه پاسخ گویی به شبهات، با حضور برگزیدگان، مدیران حوزه، اساتید، پژوهشگران و هنرمندان حوزوی با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در سالن امین ساختمان دارالاویه قم برگزارگردید.

بر اساس این گزارش: جشنواره پاسخ برتر ا حجج اسلام والمسلمین نجم‌الدین مروجی طبسی به عنوان استاد فعال در زمینه مقابله با فرق ضالّه، محمدی شاهرودی به عنوان پاسخگوی فعال در رسانه و سید محمدحسین راجی به عنوان فعالیت موثر در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

در این جشنواره همچنین از مرکز ملی پاسخگویی به شبهات دینی، واحد مشاوره و پاسخگویی نهاد رهبری در دانشگاه ها، واحد پاسخگویی به شبهات آستان قدس رضوی، سایت اسلام کوئیست به عنوان نهادهای فعال در زمینه پاسخگویی به شبهات مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش تقدیر از نهادها و شخصیت های برتر و فعال در عرصه شبهه اختصاص به تجلیل و تکریم از حضرت آیت الله سبحانی با سابقه ۷۰ سال پیشگامی در پاسخ به شبهات و آیت الله مصباح یزدی با سابقه نیم قرن گفتمان سازی اختصاص یافت که با رونمایی از تمثال این دو عالم بزرگ دین همراه بود.

در پایان مراسم از برگزیدگان جشنواره پاسخ برتر تقدیر ویژه به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha