جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار معاون آموزش حوزه های علمیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد گفت: واسپاری امور با اختیارات کامل به مدیریت های استانی از سیاست های مدیریت حوزه های علمیه کشور است و ان شاءالله مجوز برگزاری امتحانات شفاهی پایه ۱۰ به آذربایجان غربی اعطا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد، معاون آموزش حوزه های علمیه کشور با اشاره به تنوع ادیان و مذاهب در استان و هم مرزی با سه کشور، گفت: مباحث فرهنگی استان تحت تأثیر این شرایط بوده و نیاز به توجه بیشتر است.

بیشتر بخوانید:

معاون آموزش حوزه های علمیه وارد آذربایجان غربی شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت حوزه های علمیه استان، تصریح کرد: آذربایجان غربی سرزمین فرق و ادیان بوده و وحدت میان این مردم زبان زد عام و خاص است، لذا حوزه های علمیه نسبت به شرایطی که استان دارد، باید مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان غربی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی مسئولین مدیریت استانی حوزه، بیان کرد: مسئولین استان شبانه روز تلاش می کنند، اما کافی نیست و حوزه های علمیه استان نیاز به نگاه ویژه تر از سوی مدیریت حوزه های کشور دارد.

وی افزود: مدارس علمیه آذربایجان غربی چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری در زمینه عمرانی داشتند، ولی نواقص هم وجود دارد و نیاز است مدیریت حوزه های علمیه کشور به این مسئله نگاه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت تبیین مسائل و شبهات، اظهار کرد: از برگزاری دوره های تخصصی ویژه طلاب استان در راستای تبیین مسائل و پاسخگویی به شبهات، استقبال می کنیم و ان شاء الله مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور هم حمایت های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد هم با تشکر از حمایت های نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: الحمدلله حوزه علمیه آذربایجان غربی در چند سال اخیر رشد خوبی داشته و یکی از برترین مدیریت های استانی است.

معاون آموزش حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: واسپاری امور با اختیارات کامل به مدیریت های استانی از سیاست های مدیریت حوزه های علمیه کشور است و ان شاءالله اجازه برگزاری امتحانات شفاهی پایه ۱۰ به آذربایجان غربی اعطا خواهد شد.

مجوز برگزاری امتحانات استادی پایه ۱۰ به آذربایجان غربی اعطا می شود

مجوز برگزاری امتحانات استادی پایه ۱۰ به آذربایجان غربی اعطا می شود

مجوز برگزاری امتحانات استادی پایه ۱۰ به آذربایجان غربی اعطا می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha