پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر /آغاز امتحانات ترم اول دوره ارتقایی درمدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشان

حوزه / معاون آموزش مدرسه علمیه باب العلم آیت الله اعتمادی کاشان(ره) از آغاز برگزاری امتحانات کتبی ارتقایی فصل تابستان مدارس باب العلم و دارالعلم آیت الله اعتمادی(ره) کاشان خبرداد.

حجت الاسلام محمد بداغ آبادی، معاون آموزش مدرسه علمیه باب العلم آیت الله اعتمادی کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان از آغاز برگزاری امتحانات ارتقایی فصل تابستان مدارس باب العلم و دارالعلم آیت الله اعتمادی(ره) کاشان خبرداد و اظهار داشت: امتحانات ترم اول فصل تابستان با حضور ۴۵۰ نفر از طلاب پایه یک تا ده سراسر کشور در رشته‌های فقه و اصول، ادبیات به صورت فشرده در پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ تیر در این مدارس برگزاری خواهد شد.

حجت الاسلام بداغ آبادی، افزود: به دلیل بالا بودن سطح علمی طلاب شرکت کننده در این امتحانات، تجدیدی وجود ندارد و تمامی آنها با نمره خود قبول می‌شوند.

معاون آموزش مدرسه علمیه باب العلم آیت الله اعتمادی کاشان(ره)، با بیان اینکه امتحانات ترم دوم این دوره بعد از عید قربان به مدت ۲۰ روز در هشت درس برگزار خواهد شد، گفت: شرکت کنندگان در دوره ارتقایی نیم سال تحصیلی خود را می گذرانند .

وی همچنین به برگزاری امتحانات شفایی دوره‌های ارتقایی مدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشان(ره) اشاره کرد و یادآور شد: این امتحانات نیز توسط اساتید مجرّب و برجسته حوزه‌های علمیه قم و کاشان برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha