دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام  بندانی نیشابوری

حوزه/ چون در امر ولایت و پاسداری آن تنبلی کرده ایم و کوتاه آمده ایم، بارها بارگاه اهل بیت (ع) در مدینه و عراق را تخریب کردند و از بین بردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری در روز شهادت امام محمد باقر(ع) که در دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی برگزار شد، گفت: تنبلی و سستی از جمله آفت هایی است که ممکن است هر جامعه ای به آن گرفتار شود و رفع نکردن و بی توجهی به آن می تواند آسیب های جدی به هر فرد، زندگی و جامعه وارد کند.

سخنران این مراسم با بیان این که احیاء دین، احیاء سیره و سبک زندگی حضرات معصومین (ع) است، اظهار داشت: امروز هر چه قدر برای احیاء ارزش های دینی تلاش کنیم سبب خشنودی اهل بیت(ع) می شود.

وی با بیان اینکه تنبلی و سستی به دین و دنیا ضرر وارد می کند، بیان داشت: در گذشته مردم برای ورود به محرم، زیارت و مجلس اهل بیت (ع و نماز از مدت ها قبل خودشان را آماده می کردند ولی امروز ما گرفتار تنبلی شده ایم و همین امر سبب شده برای احیاء دین و ولایت قدم مثبت و اثرگذاری برنداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری گفت: عشق و دوستی با اهل بیت (ع) سبب نجات است، البته به شرط اینکه برای عشق خودمان ارزش قائل باشیم.

سخنران این مراسم افزود: چون در امر ولایت و پاسداری آن تنبلی کرده ایم و کوتاه آمده ایم، بارها بارگاه اهل بیت (ع) در مدینه و عراق را تخریب کردند و از بین بردند.

وی با اشاره به مبارزه امام محمد باقر(ع) با بعضی از نحله های بیان داشت:‌ امام محمد باقر(ع) در مدت امامت شان بر علیه دستگاه ها و نحله های ضد دین و شیعه به مبارزه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha