جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اربعین

حوزه/ طلابی که قصد شرکت در مراسم  پیاده روی اربعین را دارند  و وضعیت نظام وظیفه آنان معافیت تحصیلی می باشد،الزاما جهت خروج از کشور باید مجوز دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طلابی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند و وضعیت نظام وظیفه آنان( معافیت تحصیلی) می باشد، الزاما جهت خروج از کشور باید مجوز دریافت کنند.

همچنین: طلابی که وضعیت نظام وظیفه ایشان(غیر مشمول، کارت پایان خدمت و معافیت دائم ) می باشد نیازی به اخذ مجوز خروج از کشور ندارند و قبل از اقدام به اخذ مجوز چنانچه در گذشته مجوز خروج دریافت کرده اند و از آن استفاده نکرده و یا پس از بازگشت به کشور ورود خود را ثبت نکرده اند حتما با در دست داشتن گذرنامه به یکی از وظیفه عمومی های سراسر کشور مراجعه کنند.

گفتنی است: حداقل ۳ الی ۴ روز قبل از خروج از کشور نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایید و ثبت و نهایی شدن مجوز خروج حداقل ۴۸ ساعت اداری زمان می برد.( مشروط به اینکه خروج فعال نداشته باشید)

مدت زمان مجوز خروج زیارتی حداکثر یک ماه است و افرادی که تا تاریخ پایان مجوز به کشور برنگردند توسط سازمان وظیفه عمومی مشمول ممنوع الخروجی و پرداخت جریمه نقدی خواهند شد.

خاطرنشان می شود: باید برای ثبت درخواست در سامانه پیشخوان ارتباطی به (امور طلاب) وارد سامانه پیشخوان حوزه شده و از بخش پیشخوان ارتباطی درخواست خود را برای امور طلاب ثبت نمایند و نتیجه درخواست را از همان طریق مشاهده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha