جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
رئیس جمهور

حوزه/ نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان با صدور پیام مشترکی از استقبال تاریخی مردم این استان از رئیس جمهور تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان و زارعی کوشا، استاندار با صدور پیام مشترکی از استقبال تاریخی مردم این استان از رئیس جمهور تقدیر کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: در هفدهم تیرماه انتظار مردمان قدرشناس، انقلابی و نجیب «سرزمین مجاهدت‌های خاموش» برای میزبانی از رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی به پایان رسید تا برگ زرین دیگری در تاریخ پر فراز و نشیب اما سرشار از افتخار کردستان ثبت و ماندگار شود.

حضور در جمع صمیمی مردمان دیار فرهنگ و هنر، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست با علما، فضلا و نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و عموم مردم عزیز استان، بازدید از پروژه‌های زیرساختی و صدور دستورات راه‌گشا در کنار تصویب مصوبات ویژه در بخش های مختلف اقتصادی، عمرانی و فرهنگی تنها بخش کوچکی از برنامه یک روز کاری رئیس جمهوری بود که به حق واژه مردمی و اهل اقدام و عمل بودن را در یک سال گذشته معنا بخشیده است.

بی‌شک کردستان عزیز از امروز و با همت مضاعف خادمان مردم در دستگاه‌های اجرایی و پیگیری و اجرای مجدانه مصوبات این سفر پر خیر و برکت در حوزه‌های مختلف، آینده‌ روشن و اعتلای بیش از پیش را در انتظار خود خواهد دید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha