دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ثبت نام کنشگران

حوزه/ فراخوان ثبت نام چهارمین گروه کنشگران ویژه طلاب جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در کانون استان خراسان رضوی اعلام شد.

خانم ندا حکمت نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری سه دوره کنشگری در جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها و درخواست کانون طلاب استان خراسان رضوی جهت شرکت در فعالیت‌های کنشگری فضای مجازی، عنوان کرد: چهارمین گروه کنشگران درون مرزی و برون مرزی طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به همت طلاب کانون استان خراسان رضوی تشکیل می‌شود.

حکمت نیا با بیان اینکه ثبت نام جهت عضویت در این گروه از ۲۰ تا ۲۶ تیرماه آغاز می‌شود، گفت: طلاب، اساتید، مبلغان و دانش‌آموختگان کانون استان خراسان رضوی می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir بخش دوره‌ها / چهارمین گروه کنشگران استان خراسان رضوی برای ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه اشاره کرد: کلاس‌های آفلاین دوره کنشگری از اول تا ۱۵ مرداد در اختیار طلاب قرار می‌گیرد و کارگاه حضوری این دوره در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۷ مرداد در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

حکمت نیا با اشاره به شرایط عضویت در این گروه عنوان کرد: طلاب سطح سه و چهار، طلاب سطح دو به شرط گذراندن حداقل ۹۰ واحد درسی و دانش آموختگان همه سطوح تحصیلی استان خراسان رضوی مجاز به ثبت نام در این گروه هستند.

وی همچنین به مزایای عضویت در گروه کنشگران فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برخورداری از آموزش‌های تخصصی کنشگری، عضویت پیوسته در گروه کنشگران و عضویت در هیأت علمی کنشگران فضای مجازی از جمله مزایای شرکت در این گروه است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آیدی @Jamee_kanoonkh_razavi۱ در ایتا مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا داروغه بایکی IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    0 0
    اینکه این برنامه براما در مشهدهم رقم خورده جای خوشحالی داره