یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عمامه گذاری

حوزه / معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری بزرگترین مراسم تلبس طلاب در کشور، همزمان با شب عید سعید غدیر در اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به شرکت طلاب حوزه علمیه اصفهان متقاضی تلبس دائم در کلاس‌های مهارتی و آموزشی در قالب هجدهمین دوره طرح ادیب، اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه اصفهان با شرکت در این دوره‌ها سطح اطلاعاتی و مهارتی خود را به روز کرده و هر آنچه که برای مواجهه با شبهات اعتقادی و در بحث احکام برای حضور در جامعه به آن نیاز دارند را آموزش خواهند دید.

وی افزود: پس از پایان این دوره که امسال با حضور حدود ۳۰۰ نفر از طلاب برگزار شد، در شب عید غدیر تلبس طلاب به دست آیت الله العظمی مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان و آیت الله طباطبایی‌نژاد مدیر حوزه علمیه اصفهان انجام خواهد شد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان گفت: این مراسم همزمان با جشن بزرگ عید غدیر و با حضور خانواده‌های طلاب برگزار و برنامه‌های متنوعی برای خانواده‌های طلاب در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مومنی با اشاره به اینکه این مراسم هجدهمین سال پیاپی است که طلاب با شرکت در دوره‌های آموزشی و مهارتی به این مهم نائل می‌شوند، خاطرنشان کرد: این مراسم که بزرگترین مراسم تلبس طلاب در سطح کشور و در شب عید سعید غدیر است توسط حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha