جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
هرند

حوزه/ با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام محمود مرادی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرند معرفی شد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرند ضمن تاکید بر پرهیز از موازی کاری در فعالیت های تبلیغی توسط نهادهای متولی حوزه فرهنگ دینی، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی می تواند با عملکرد خود در مقابل هجمه هایی که از سوی برخی منتقدین و گاهی از سوی معاندین بر آن وارد می شود، دفاع کند.

در ادامه مراسم، بهرام خواجه سعیدی فرماندار شهرستان هرند با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی این ظرفیت را دارد که با اتکا به همت مدیران توانمند خود، گام های ارزشمندی را در خدمت به مردم بردارد، افزود: سازمان تبلیغات می تواند با تشکیل کارگروه ویژه‌ی فرهنگی در راستای عملیاتی سازی جهاد تبیین تلاش کند و همه ادارات و نهادهای دولتی و مردمی شهرستان موظف به همکاری با آن هستند.

در پایان از زحمات و خدمات حجت الاسلام امین الله امینی در جایگاه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرند در طول سالهای گذشته تقدیر و حجت الاسلام محمود مرادی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

حجت الاسلام مرادی، مسئولیت امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان، ریاست ادارات تبلیغات اصفهان، نایین، اردستان و... را در کارنامه خود دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرند معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha