دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
4.jpg

حوزه/ مدرسه تابستانه‌ مکتب طهران، با همکاری مدرسه راهبری علم و عمل و مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) سلسله نشست‌های «طلبه حوزه عاصمه» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، مدرسه تابستانه‌ مکتب طهران، با همکاری مدرسه راهبری علم و عمل و مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع)، سلسله نشست‌های «طلبه حوزه عاصمه» را با موضوع «اردو واره‌های شناخت علمی و عملی زیست فاخر طلبه تهران» برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، فصل اول این نشست با بهره‌مندی از تجربیات علمای گرانقدر حوزه علمیه تهران و با حضور طلاب و پژوهشگران حوزوی، به بررسی «بایسته‌های نقش‌آفرینی طلاب حوزه تهران در سه عرصه هدایت فکری، هدایت سیاسی و خدمات اجتماعی» می‌پردازد.

گفتنی است، این اردوی علمی ویژه طلاب برادر حوزه علمیه تهران می‌باشد و از عصر روز سه‌شنبه ۲۸ تیر تا پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱، در محل مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع)، همراه با اعطای گواهی پایان دوره، پذیرایی، اسکان در حجره و اردوی کارگاهی و تفریحی برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت ثبت نام در این اردوی کارگاهی می‌توانند نام، نام خانوادگی و نام مدرسه خود را به شناسه: @Maktab_tehran در پیام رسان‌های ایتا یا بله ارسال نمایند. ۳۱۳/۴۲

«اردو واره‌های شناخت علمی و عملی زیست فاخر طلبه تهران» برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha