جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ;کربلایی مهدی فتحی طلبه جهادی و حافظ قرآن کرمانشاهی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پیامی درگذشت طلبه جهادی و حافظ قرآن، کربلایی مهدی فتحی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، در پیامی درگذشت طلبه جهادی و حافظ قرآن کربلایی مهدی فتحی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قال امام صادق(ع) :

«اَلْحافِظُ للْقرْآنِ الْعامِلُ بِه مَعَ السَّفَرةِ الْکِرامِ الْبَرَرَةِ.»

«حافظ قرآن که بدان عمل کند، در آخرت رفیق و همراه فرشتگان و سفیران الهی خواهد بود.»

غروب غم انگیز طلبه جهادی و حافظ قرآن کربلایی مهدی فتحی(رض) موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید.

ایشان از ابتدای سنین بلوغ حضوری فعال در مساجد و محافل اهل بیت(ع) داشتند و در نهایت با بصیرت و اشتیاق مسیر سربازی حضرت حجت(عج) را انتخاب نمود.

۴ سال حضور ایشان در کسوت سربازی آن حضرت و آراستگی‌اش به ویژگی‌های بارز اخلاقی، معنوی و اهتمام به حفظ و عمل به قرآن کریم، تقید در انجام واجبات، نوافل، تحصیل علم، حضور در عرصه‌های جهادی و مجاهدت‌های مخلصانه شخصیتی محبوب در قلوب و طلبه‌ای در تراز انقلاب و سربازی لایق برای حضرت(عج) شکل گرفته بود.

درگذشت ایشان را به محضر قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود(عج)، حوزه علمیه استان، اساتید، مدیران، طلاب، خصوصا به والدین و خانواده آن عزیز سفر کرده و مجموعه کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه حافظین حاج شهباز خان تسلیت عرض می‌نمائیم.

آن طلبه فاضل در طول مدت طلبگی خود با فراگیری علوم و معارف قرآنی و دینی متخلق به اخلاق حسنه ویژگی‌های پسندیده شده بود که از جمله آنها ساده زیستی و امین و راز دار بودن و ممتازی در تحصیل علم و کسب مقامات کشوری و استانی در حفظ قرآن، می‌باشد.

صادق ایرانی
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ع.محمدی نیا IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    2 0
    چرا اعلامیه درگذشت طلبه جهادی و حافظ قرآن کربلایی مهدی فتحی را در کانال خبری دفتر آیت الله علماءف بارگذاری نمی کنند؟ در صورتی که خبر درگذشت افراد غیر حوزوی را در کانال مشاهده می کنیم. متأسفم !
  • م.قاسمی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    1 0
    بنده به سهم خودم از حضور نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بخاطر اقامه نماز بر پیکر طلبه فقید کربلایی مهدی فتحی تقدیر و تشکر می نمایم. #اما ضرورت دارد که دفتر حضرت آیت الله علماء(دامت برکاته) با کنترل بیشتر بر کانال خبری پوستر این طلبه فقید و حضور آن عالم و پدر معنوی طلاب و روحانیت کرمانشاه را برای اطلاع و استفاده مخاطبین بارگذاری کنند.