دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تزریقات

حوزه / مسئول واحد آموزش خانه هلال احمر طلاب مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان از برگزاری کارگاه عملی کمک‌های اولیه و آشنایی با تزریقات ویژه طلاب اصفهان در تابستان خبر داد.

حجت الاسلام عبدالمجید فقیهی، مسئول واحد آموزش خانه هلال احمر طلاب مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به برگزاری کلاس‌های تابستانه طلاب، اظهار داشت: سلسله جلسات و کارگاه‌های آموزشی در عرصه‌ها و موضوعات مختلف برای طلاب حوزه علمیه اصفهان ویژه ایام تابستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه از مجموعه دوره‌های سلامت محور، دوره کارگاه عملی کمک‌های اولیه و آشنایی با تزریقات برگزار خواهد شد، گفت: سر فصل‌های کلی این دوره آموزشی، آشنایی طلاب و خانواده‌های آنها با دارو، اشکال دارویی و انواع تزریق می‌باشد.

فقیهی به تشریح مباحثی که در این دوره مطرح خواهد شد پرداخت و یادآور شد: آشنایی با انواع تزریق و آناتومی و فیزیولوژی پوست و عضله، سیستم گردش خون، محاسن و معایب هر تزریق، ویژگی‌های انواع پانسمان و اقدامات کلی در خونریزی‌ها، بررسی علائم حیاتی، مطالبی در رابطه با فشار خون، دستگاه فشارسنج و اقسام آن، از جمله رئوس مطالب این دوره خواهد بود.

مسئول واحد آموزش خانه هلال احمر طلاب مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: مدت تقریبی دوره ۵ جلسه تئوری و عملی پیش بینی شده است، البته این دوره پیش نیاز دوره پیشرفته کارگاه عملی کمک‌های اولیه و تزریقات می‌باشد.

حجت الاسلام فقیهی با بیان اینکه بدیهی است برگزاری دوره منوط به حد نصاب رسیدن آن است، افزود: این دوره آموزشی ویژه طلاب و خانواده‌های آنها با ۷۵ درصد تخفیف ارائه می‌شود و علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند فقط از طریق پیامک و ارسال نام، نام خانوادگی، پایه تحصیلی، نام مدرسه به شماره تلفن‌های ۰۹۱۳۶۴۶۶۳۷۲ و ۰۹۹۲۴۵۷۲۱۱۵ اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مکان برگزاری دوره نیز چهارراه نقاشی به سمت خ فلسطین کوچه ۱۴، مرکز آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه و زمان برگزاری هفته اول مرداد ماه و قبل از شروع ایام تبلیغی ماه محرم خواهد بود در پایان نیز گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha